כמה עולה בדיקה של הר הביטוח?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הר הביטוח הוא אתר ממשלתי שהוקם במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לכלל המבוטחים בישראל. לפני שהאתר הוקם היה קושי ממשי באיתור המידע הקיים. כיום, לאחר שיש את האתר, הבדיקה נעשתה קלה. אבל רבים נמנעים לבצע אותה מחשש שהיא תעלה להם מחיר יקר מידי. ושוב לנו לציין, מדובר בבדיקה חינמית שלא תעלה לכם שקל אחד. 

 

מה זה הר הביטוח?

מדובר במערכת שהוקמה על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים בישראל. הדבר נעשה לאחר שהצטברו תלונות במשרד האוצר כי אין גישה נוחה למידע הביטוחי. עד אז כדי לקבל מידע על הביטוחים הקיימים היה צורך לפנות אל חברת הביטוח עצמה ובגלל שכל חברת ביטוח עובדת בקצב משלה, העניינים לא הפכו לנוחים יותר…

 

איך מתבצעת הבדיקה באתר הר הביטוח?

בדיקה של הר הביטוח היא פשוטה לביצוע. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין את פרטיכם האישיים ולאחר אימות הנתונים תקבלו את המידע על הביטוחים שלכם. ניתן לבצע בדיקה כזו באופן עצמאי או בעזרת איש מקצוע.

 

בדיקת ביטוחים עצמאית

עליכם להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין פרטים מזהים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי וכך, כעבור מספר רגעים תועברו ותקבלו את דו"ח הר הביטוח המפורסם בו מרוכזים נתוני הביטוחים שלכם. את הדו"ח יש לנתח ולבדוק בהתאם לנתונים הקיימים. הסתפקות בדו"ח עצמו לא נחשבת לבדיקה… שכן מדובר במעין "ראשי פרקים", לאחריהם נדרשת עבודה נוספת.

 

בדיקת ביטוחים מקצועית

יש לא מעט סוכני ביטוח המציעים חינם שירות בדיקת ביטוחים. הם מבקשים את אותם הפרטים שאתר הר הביטוח מבקש וכך הם מנפיקים לכם את דו"ח הר הביטוח היישר מהמערכת. לאחר קבלת הדו"ח הם מסבירים למבוטח מה משעות כל סעיף ובמקרה הצורך הם ממליצים על בדיקת נתונים נוספים או עריכת שינויים בתיק הביטוחי בהתאם לצורך העולה.

בסופו של דבר בדיקת ביטוחים מקצועית היא הבדיקה היעילה והמבוקשת ביותר. על הנפקת דו"ח הר הביטוח סוכני ביטוח לא יבקשו ממכם שכר טרחה ואתם תצאו מורווחים מהעניין.

 

למה חשוב לבדוק את מצב התיק הביטוחי?

עוללם הביטוח הוא דינאמי והוא משתנה כל תקופה. מבוטחים המעוניינים להוזיל את מחיר הפרמיה החודשית שלהם, יכולים לעקוב אחר השינויים במשק ולערוך השוואה בין הביטוחים שלהם לביטוחים המוצעים במשק. כלך ניתן לחסוך במחיר הביטוח. לא אחת הסיבה לבדיקה עולה מהשטח, המבוטח לא יודע לע אילו ביטוחים הוא משלם מידי חודש, הוא לא יודע איזה כיסוי ביטוחי יש לו והאם יש צורך ברכישת ביטוח נוסף או מורחב יותר. נתונים אלו ניתן לזהות באמצעות בדיקה כזו.

חשוב לציין כי מצב של כפל ביטוחי הוא מצב שיכול להימנע באמצעות בדיקת ביטוחים שגרתית. ההמלצה הגורפת היא לערוך בדיקה מקיפה כזו אחת לשנתיים וחצי ולהימנע מתשלומים יקרים ומיותרים.

ביטוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם