כמה עולה ביטוח נסיעות לחו”ל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

התקופה שבה כולם קונים כרטיסים לחופשה הבאה שלהם קרבה ובאה, וזה הזמן שבו המדריכים שעוסקים בטיסות לחו"ל מתחילים לצוץ כמו פטריות לאחר הגשם. שכן, זו התקופה שבה אנשים מחפשים אחר מידע שנוגע לטיסות לחו"ל וביטוחים.

החלטנו להוציא הפעם מדריך שיעסוק בשאלה שחוזרת על עצמה מספר רב של פעמים ברחבי הרשת. מדובר כמובן בזו שמופיעה בכותרת. הישארו אתנו ותגלו כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל? ולמה מדובר בשאלה מורכבת.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

הפעם בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שליוו אותנו בכתיבת המדריך הנוכחי. מדובר באנשים שסגרו בטיחות נסיעות לחול ממש לא מזמן. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו את השאלה שנכתבה בכותרת המדריך בפורום שעוסק בנסיעות לחו"ל וביקשנו לקבל מידע בנושא.

להפתעתנו, קיבלנו לא מעט פניות שעשו לנו סדר וגרמו לנו להבין שמדובר בשאלה מורכבת שהתשובה אליה היא לא חד משמעית. הסתייענו בגורמים אלו כדי לקבל מידע נוסף שיאפשר לנו לכתוב את המדריך הנוכחי וזו ההזדמנות להודות להם על כך. שכן, בזכותם, מדריך זה יוצא לאור והוא צפוי להוביל לשינוי משמעותי בתחום.

 

אז כמה יעלה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל? ולמה מדובר בשאלה מורכבת?

העלות של ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה מאדם אחד לאחר. התברר לנו שיש פרמטרים שונים שקובעים את העלות של הביטוח. אם תיכנסו לאתר שיציע לכם ביטוחו"ל בקליק אתם תגלו שמדובר בעניין שקצת מזכיר הרכבה של מגש פיצה עם תוספות. שכן, יש מחיר בסיסי וכל תוספת שתבחרו בה, צפויה להעלות את המחיר.

 

תכירו את התוספות שמייקרות לכם את הביטוח

התוספות שצפויות להעלות לכם את מחיר הביטוח הן הרבה יותר משמעותיות מתוספות של פיצה (תירס, זיתים או עגבניות). שכן, אלו תוספות שצפויות לשמור על הביטחון שלכם. הנה כמה תוספות שצפויות לייקר את הביטוח אך הכרחיות עבור מטיילים שמתכננים לקחת חלק בטרקים לדוגמא:

  • אפשרות לחילוץ והצלה
  • ביטוח על פעילויות אקסטרים
  • ביטוח על מזוודות או מכשירים יקרי ערך

 

רגע, אז כמה יעלה לכם הביטוח בסופו של דבר?

כפי שוודאי הבנתם, אין הצעת מחיר קבועה עבור כל אדם באשר הוא. שכן, מחירי הביטוח נקבעים בהתאם לפרמטרים שונים והמרכזי שבהם הוא מספר ימי הטיול שלכם. ככל שיהיו לכם יותר תוספות, כך תשלמו יותר עבור כל יום של שהות בחו"ל. כך שבעצם, אם תטוסו לחול  ל – 3 ימים, אתם תצטרכו לשלם מחיר X ₪ ואם תטוסו ל – 12 ימים, אתם תשלמו X4. כלומר, את אותו המחיר פי 4.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את המורכבות שעומדת מאחורי השאלה הנפוצה ביותר שנשאלת ברחבי הרשת: מה העלות של ביטוח נסיעות לחו"ל? כעת, כשיש לכם את הידע בנושא, אתם יכולים לדעת שמדובר בעניין שמשתנה מאדם אחד לאחר.

ביטוח בחו"ל

 

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם