כמה עולה לתקן מכשירי אפל ומהו התיקון הכי נפוץ?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אפל היא חברת ענקית שמפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירים אלקטרוניים רבים. החברה נוסדה בשנת 1976 על ידי סטיב ג'ובס, סטיב ווזניאק ורון ויין, והיא מוכרת בעיקר בשל מוצריה הניידים כמו iPhone, iPad ו- Mac. כאשר אחד המכשירים הללו נשברים זה יכול ליצור תסכול רב מפני שרובנו רגילים להשתמש במכשירים הללו לפעילויות היומיומיות שלנו. אנחנו נדבר על התיקונים הנפוצים ביותר ועל טווחי המחירים שלהם!

 

חברת פון-נט

חברת פון-נט היא חברה מקצועית אשר מתמחה בתיקונים של מכשירים סלולריים כגון טלפונים, מחשבים, שעונים ועוד. הצוות בנוי מאנשים מנוסים ומקצועיים בתחום. אנשים אשר מבינים מה הם עושים. כאלה שאפשר לסמוך עליהם. חשוב לדעת כי כאשר מבצעים תיקון למכשיר שלנו, המחיר משתנה בין חברה לחברה ולכן, אנחנו נדבר על טווחי המחירים בחברת פון-נט.

חברת פון-נט

 

החלפת סוללה

תיקון נפוץ למכשירים רבים הוא החלפת סוללה. המחיר להחלפת סוללה משתנה בהתאם לסוג הסוללה. לרוב המחיר ינוע בין 150-300 ש”ח. ניתן לשמור על הסוללה של המכשירים שלכם. הטיפ הכי גדול שאנחנו ניתן לכם הוא: לא להטעין את המכשיר שלכם עד ל-100 אחוז טעינה.

 

תיקון מיקרופון

כאשר המיקרופון של המכשיר הסלולרי לא עובד זה משפיע בצורה ישירה על השיחות שלכם. בצורה הזאת הרבה יותר קשה לתקשר וליצור שיחה זורמת. מחיר תיקון מיקרופון משתנה בהתאם לסוג המיקרופון וגם בהתאם לרמת החומרה של התקלה. לרוב המחיר ינוע בין 150-350 ש”ח.

 

תיקון קורוזיה

קורוזיה היא תקלה נפוצה במכשירים סלולריים. תקלה שבה עקב לכלוך או נזקי מים נגרם נזק בחוטים וגם במוליכים שונים בפלאפון. התקלה הזאת גם כן יכולה להיווצר כתוצאה משינויים במזג האוויר הכוללים לחות ואדים. טיפ מאיתנו: אם המכשיר הסלולרי שלכם נפל למים יש לכבות אותו מיד על מנת לצמצם נזקים. המחיר משתנה בין מכשיר למכשיר וגם כן לפי חומרת הנזק.

 

תיקון מצלמה אחורית

עוד תקלה נפוצה היא בעיה עם המצלמה האחורית. בעולם המודרני אנחנו מצלמים כל דבר ולכן אם המצלמה לא עובדת זה יכול ליצור תסכול רב. התקלה יכולה להיווצר בגלל שיבוש במערכת ההפעלה, תקלה בלוח אם, חדירת לחות, נפילה ועוד. חשוב לדעת כי מחיר תיקון מצלמה אחורית נקבע בהתאם לכמה משתנים: סוג התקלה, האם יש צורך בהחלפה או בתיקון, דגם המכשיר ועוד.

 

תיקונים נוספים

יש הרבה מאוד מכשירים סלולרים והרבה מאוד סוגי תיקונים נוספים. זה יכול להיות לדוגמה החלפת מסך אייפד אייר 4, תיקון אפל ווטש, החלפת שקע טעינה ועוד. לפי המכשיר שלכם המחיר עלול להשתנות ולכן חשוב שתתקשרו למעבדה כדי לשאול אותם את השאלה הזאת.

 

לסיכום

חברת אפל היא חברה גדולה אשר מציעה מגוון רחב של מכשירים סלולרים כגון מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טלפונים, שעונין ועוד. אם קרה והמכשיר שלכם לא עובד כראוי או נשבר, תצטרכו לתקן אותו. מחיר התיקון משתנה בין מכשיר למכשיר וגם בין דגם לדגם ולכן חשוב לדבר עם המעבדה כדי לבדוק את הנושא הזה. בנוסף, חשוב שתלכו לתקן את המכשיר שלכם כמה שיותר מהר כדי שהנזק לא יהיה גרוע יותר.

תיקונים נוספים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם