כמה עולים משחקים טכנולוגיים לילדים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצעצוע הטכנולוגי מאפשר לילד להחיות את הרעיונות שלו בתלת מימד, זוהי דרך מצוינת לשפר את החשיבה המרחבית, מיומנויות הנדסיות ואנליטיות של הילד. העולם שלנו היום מנוע מטכנולוגיה, הטכנולוגיה מנחה את החיים שלנו בכל שלב ולכן חשוב מאוד להציב את אותה הטכנולוגיה אל מול הילדים שלנו כבר בגיל מוקדם, וצעצועים טכנולוגיים הם הדרך הטובה ביותר לזה.

רבים האנשים שמאמינים בכוחם של המשחקים ללא המסך ושל פעילויות פיזיות חיצוניות יותר מאשר אייפדים וכן גם גאדג׳טים מגניבים. במאמר זה אנו נציג כמה משחקים טכנולוגיים לילדים ואת עלותם.

 

   1. ערכת הרכבה בנושא אלקטרוניקה

ערכות הרכבה של לבני בנייה הדומות ללגו. לבני הבנייה עשויים בחלקם נחושת ומעבירים חשמל בין אחד לשני ובין בתי הסוללות. בעזרת פטנט זה ניתן להרכיב שלל פרויקטים שונים. מחיר הערכה הינו 190 ש״ח.

 

   2. מיקרוסקופ דיגיטלי

מיקרוסקופ דיגיטלי הינו קל לתפעול והרכבה. מיקרוסקופ דיגיטלי יוביל את ילדיכם לסקרנות וגילוי דברים חדשים, בעזרתו יוכל לחקור מבני צמחים שונים ועוד. מחיר המיקרוסקופ הינו כ- 200 ש״ח.

 

   3. רובוט בלוקים

רובוט בלוקים הינו להיט של ממש לגיל הרך ומשמש ללימודי יסודות קידוד לגיל הרף. הרובוט מכיל מצלמות, חיישני בלוטות׳ ועוד. מחירו של רובוט הבלוקים חל ב- 600 ש״ח ומומלץ לגילאי 4 ומעלה.

 

   4. Hot wheels id smart track

מי מאיתנו לא מכיר את משחקי הוט ווילס הישנים? לאחרונה, הוט ווילס יצאו עם משחק חדש ומותאם לדור של היום. המשחק החדש מתאים לגילאי 8 ומעלה ובעל תכונות ומשימות שונות, משחק טכנולוגיה נהדר עבור טווח גילאים רחב במיוחד. מחירו של המשחק החדש של הוט ווילס הינו כ- 500 ש״ח.

 

   5. ערכת הרכבה גיבורי העל של הנוקמים

צעצוע חדש שכובש את הקהל האמריקאי הינו צעצוע טכנולוגי בהשראת גיבורי העל המופיעים בסרטי הנוקמים. בעזרת הערכה, הילד יכול להרכיב כפפת איירון מן טכנולוגית. הערכה מומלצת לגילאי 8 ומעלה ומחירה כ- 550 ש״ח.

 

   6. קובייה הונגרית

הקובייה ההונגרית אומנם לא חדישה ומוכרת לכולנו דורות אחורה, אך הינה נחשבת למשחק טכנולוגי בעל היתרונות רבים לפיתוח מחשבתו של הילד. לאחרונה, יצאה מהדורה חדשה לקובייה ההונגרית המוכרת לכולנו אשר מלמדת את הילד כיצד לפתוח את הקובייה ומנחה אותו לפתרון עם נורות לד ונתינת רמזים. מחירה של המהדורה החדשה הוא כ- 220 ש״ח.

 

לסיכום,

רבים האנשים התומכים במחשקים הטכנולוגיים לילדים, ואפשר להבין מדוע. הדור של היום שקוע במסכי הטלפון החכם ומשחקי הווידאו השונים. למזלנו, ייצור ופיתוח משחקים חדשים לילדים אינו עוצר ומשחקים טכנולוגיים פיזיים רבים ממלאים את השוק והופכים ללהיט של ממש ברחבי העולם, משחקים אלו בעלי היתרונות רבים לפיתוח הטכנולוגי והחשיבתי של הילד שלנו.

משחקים טכנולוגיים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם