כמה עולה להעביר מבנה נייד?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבנים ניידים כשמם כן הם – ניידים. אך הניידות היא איננה פשוטה כמו לנייד קופסת נעליים, ארון או אפילו ספה, לצורך ניידות של מבנה נייד יש צורך בחברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם. הובלה של מובילים אשר מבצעים פעולות דומות במקרה של מעבר דירה לדוגמא, איננה רלוונטית כאשר מדובר בהובלה של מבנה נייד, לשם כך יש צורך בחברה מתאימה בעלת יכולות כאלה והשאלה המתבקשת היא כמובן, כמה יעלה לכם שירות שכזה?

 

העברת מבנה נייד

מבנה נייד יכול להיות כל מבנה, מקטן ועד גדול, אשר ניתן לנייד ממקום למקום אחר, כלומר מבנה שאינו מושתת על יסודות תת קרקעיים ובעצם אפשר להעמיס אותו על כלי הובלה ולהזיז למקום אחר. הובלת המבנה נעשית על ידי משאיות מיוחדות שמותאמות לסחיבת המבנה ובניצוחם של מובילים מקצועיים עם ידע וניסיון בתחום.

 

תמחור הובלת מבנה נייד

תמחור של הובלת מבנים ניידים תלוי בגורמים רבים, ובדומה לעבודות שירות אחרות לא ניתן לקבוע ולנקוב במחיר אחיד לכל הובלה. הליך התמחור לוקח בחשבון מגוון של מאפיינים, הן של המבנה עצמו והן של אופי ההובלה. כאשר תרצו לקבל הצעת מחיר תדרשו לענות על כמה מאפיינים אשר משפיעים על המחיר ומסייעים לקבוע אותו.

 

מאפייני המבנה

על פניו, מדובר במשאית שמגיעה, מעמיסה את המבנה ונוסעת איתו למקום אחר שם פורקת אותו. אך בפועל, יש שוני גדול מאוד בין מבנה נייד אחד למשנהו והשוני הזה משפיע מאוד על מורכבות ההובלה ועל כן גם על המחיר. לצורך כך יצטרף המוביל לדעת כמה דברים, הנה כמה דוגמאות:

  1. הרכב הרצפה של המבנה, כמה היא חזקה להתמודד עם המעבר והאם נדרשות התאמות מיוחדות לצורך ההובלה של המבנה
  2. האם ניתן לפרק את המבנה לחלקים מה שעשוי להקל על הובלת המבנה שכן ניתן להעבירו בחלקים אך עם זאת, יכול להיות שיידרש המוביל ליותר נסיעות
  3. הגודל של המבנה משפיע על המשאית שצריכים להובלה וכן אופי ההובלה

 

פרטי ההובלה

מעבר למאפיינים של המבנה, חשובים מאוד גם פרטי ההובלה עצמה, כמובן שתשלמו מחירים שונים בעבור הובלה בתוך עיר מסוימת לבין הובלה מהצפון לעיר דרומית לדוגמא. כמו כן, כל הובלה בהתאם לסוג המבנה דורשת דברים שונים מהמוביל ולכן גם מתומחרת בהתאם.

העברת מבנה נייד חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע שייתן את המענה העוטף והכולל לכל ההליך. התמחור של ההובלה יהיה לאחר מתן פרטים מלאים כך שהמוביל יוכל לראות את התמונה ולהבין מה בעצם ההובלה דורשת ממנו ובהתאם, גם הוא מעוניין לקבל עבורה. המורכבות של המבנה, המרחק של ההובלה ופרטים נוספים עשויים להשפיע מאוד על השוני במחיר בין הובלה אחת לאחרת.

נייד, מבנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם