כמה עולה תיקון אייפון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המסך נשבר? הטלפון לא נדלק? לא נטען? חבל להוציא אלפי שקלים על אייפון חדש בשל תקלה שניתן לסדר בתוך זמן קצר ובעלות לא גבוהה. עלות תיקון האייפון תלויה רבות בסוג התקלה, בסוג המכשיר ובמשך זמן העבודה, ויכול לנוע בין 200 ש"ח לתקלה קלה ועד ל – 900  ש"ח להחלפת מסך באייפון מן הדגם החדיש ביותר. בדיירקט פיקס תוכלו לתקן את האייפון במחירים הכי משתלמים ובתוך זמן קצר, ולהמשיך ליהנות מן המכשיר ללא חשש. 

 

סדקים, שברים, תקלות ונזקים

האייפון שלנו מלווה אותנו לכל מקום ונמצא איתנו בכל דקה, אנחנו משתמשים בו כל כך הרבה לעבודה, לבידור, להפגת שיעמום או לשיחה עם היקרים לנו ביותר, כך שאירוע של נפילה או חבלה במכשיר מתרחשת לעיתים קרובות גם כשאנחנו משתדלים מאד לשמור עליו.

מרבית האנשים מנצלים נזק חמור למסך או למכשיר עצמו כתירוץ לרכוש לעצמם טלפון חדש, אך אייפון חדש שעולה אלפי שקלים לא בהכרח יהיה משתלם יותר מתיקון של מאות בודדות של שקלים, במיוחד כשמדובר בילדים או כשהמצב הכלכלי דוחק. בדיירקט פיקס מעבדת סלולר בתל אביב תוכלו לתקן נזקים שונים במחירים משתלמים ובתוך זמן קצר.

תיקון אייפון

כמה עולה תיקון לאייפון?

תיקוני אייפון תלויים במידה רבה בהיקף הנזק שנגרם, סוג המכשיר ומשך זמן הטיפול, התיקונים הנפוצים ביותר הם מסך שלא נדלק, שבר או סדק במסך וכשלים בטעינת המכשיר.

תיקון מסך שבור – בין 400 ל- 900 ש"ח תלוי בדגם המכשיר, ככל שהדגם חדיש יותר, כך המחיר גבוה יותר וזאת בשל העלויות של חלקי החילוף.

מסך שאינו נדלק – בין 250 ל – 600 ש"ח בהתאם לדגם המכשיר ומשך העבודה על תיקון התקלה שגרמה לאי הידלקות המכשיר.

כשלים בטעינת המכשיר – כשל בטעינת המכשיר ( שמקורו במכשיר עצמו ולא בכבל הטעינה, כמובן )  יכול להגרם בשל נזק שנגרם לנקודת הטעינה, מים שחדרו למכשיר או תקלה טכנית. לאחר בירור הסיבה לתקלה ניתן להחליף את נקודת הטעינה או לנסות לתקנה. בהתאם לדגם המכשיר התיקון עשוי לעלות בין 150 ש"ח ( לתיקון קל ) ועד ל – 450 ש"ח להחלפת נקודת הטעינה בדגמים חדישים.

כשלים הקשורים לסוללה – במידה ונמצא כי האשם בתקלות בטלפון שלכם היא הסוללה, ניתן יהיה להחליפה במרבית הדגמים.

 

דיירקט פיקס

הטלפון שלנו הוא כבר יותר מסתם עוד מכשיר, הוא משמש לנו לתקשר עם היקרים לנו מכל, לעבוד, לשחק, לקבל מידע אקטואלי על הנעשה בעולם ואפילו להעברות תשלום שונות. טלפון שנשבר או התקלקל ואינו מתפקד יכול לגרום להפרעה ממשית בתפקוד היומיומי שלנו מול לקוחות, מול מעסיקים ולהפריע לתפקוד שלנו בעבודה ובחיי החברה. על מנת שתוכלו לחזור במהרה לזמינות מלאה, פנו אל דיירקט פיקס שיתקנו במהירות את המכשיר ואף ישלחו אליכם טכנאי הביתה לתיקונים קלים.

תיקון אייפון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם