כמה עולה להחליף גוף חימום בדוד?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל מתקני הדודים באשר הם יוכלו לדקלם מתוך שינה את העלות של החלפת גוף חימום בדוד. שכן, מדובר בתיקון נפות ביותר שמתבצע בדודי חשמל ושמש כאחד. יצאנו לבדוק מהן העלויות הממוצעות, כדי להעלות את המודעות בנושא ולהפחית את הסיכוי שתשלמו מחירים מופקעים לחאפרים. הישארו כאן ותצאו עם העלויות העדכניות. 

 

מה זה בכלל גוף חימום?

חשוב שתכירו מקרוב בגוף החימום של דוד החשמל והשמש שברשותכם. שכן, כך תוכלו להראות בקיאות לאיש המקצוע ולאפשר לו להבין שאי אפשר לעבוד עליכם, במיוחד לא בהצעת המחיר הסופית. נסביר במילים פשוטות שמדובר ברכיב חשמלי שנמצא בכל מיני מכשירי חשמל שיש לכם בבית, למשל:

  • מקרר
  • קומקום חשמלי
  • מדיח כלים ועוד

 

כפי שוודאי הבנתם, גוף חימום זה נמצא גם בדוד. יש לו תפקיד חשוב מאוד. שכן, הוא הופך את האנרגיה החשמלית לאנרגיית חום ומביא ליצירת מקור חום במכשיר החשמל. העוסקים בתחום עשויים להסביר לכם על התקלה בגוף החימום ולציין בפניכם את המושג  "פלאנג'". מדובר במערכת חשמלית כוללת שגוף החימום נמצא בתוכה. אם גוף החימום התקלקל, ניתן להחליף רק אותו, אך אם מדובר בפלאנג' שעבר זמנו, יהיה צורך בהחלפה של הפלאנג' יחד עם גוף החימום.

גוף חימום

כמה תשלמו על ההחלפה?

רגע לפני שנציג את המחיר, עליכם לדעת שיש הצעת מחיר החלפת גוף חימום בדוד והצעת מחיר שנוגעת להחלפה של הפלאנג'. בדקנו את הנושא וגילינו שטווח המחירים משתנה מבעל מקצוע אחד לאחר. לכן, נוכל להציג את הטווח הכולל שנע בין 300 ₪ ל – 600 ₪ עבור החלפת גוף החימום. אתם תתבקשו לשלם בין 500 ₪ ל – 800 ₪ במידה ויתגלה שיש צורך בהחלפה של הפלאנג'.

 

אל תתמקדו במחיר – שימו דגש באיכות

אנו שומעים לא פעם על מי שבוחרים לשים דגש על העלויות של תיקונים שמתבצעים מצד בעלי מקצוע. חשוב לציין שמדובר בעניין חשוב, במידה והוא מתבצע תוך בירור מעמיק אודות האיכות. נסביר שאתם עשויים לבחור בעל מקצוע זול, לשלם לו מחיר נמוך על החלפה של גוף חימום בדוד ולגלות שהותקן לכם גוף תקול. לעומת זאת, אם תבחרו בבעל מקצוע שמציע מחיר שתואם לשוק, אתם עשויים לגלות שזה יבצע את עבודתו נאמנה.

 

כל כמה זמן צריך לבצע החלפה של גוף החימום?

אנו משתמשים בגוף החימום בעיקר בחודשי החורף, כך שבשאר השנה, הדוד דולק בעקבות שימוש באנרגיית השמש. מי מכם שמחזיקים בדוד שמש צריכים לדעת שעליהם להחליף את גוף החימום אחת ל – 5 שנים בממוצע, כדי לשמור על פעילות תקינה של הדוד.

 

לסיום

החלפה של גוף חימום בדוד עשויה לעלות בין 300 – 800 ₪. בשלב זה אתם יודעים מהם המשתנים שקובעים את המחיר ומה חשוב לדעת רגע לפני שמבצעים את ההחלפה. נאחל כעת שתיהנו תמיד מזרימה של מים חמים.

כמה עולה להחליף גוף חימום בדוד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם