כמה עולים ספרי חסידות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ספרי חסידות נחשבים ל – א' ב' בבתים חסידיים. אפשר לומר שבכל בית חסידי יש מלאי גדול של ספרי חסידות שנקראים בשקידה בשבתות, חגים ולעיתים גם בימי חול. ספרים אלו ניתנים לא פעם במתנה עבור זוגות צעירים או אירועים משמחים. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק כמה עולים הספרים הללו, כדי לעשות סדר עבור מי שמתכננים לרכוש אותם בקרוב. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

תכירו את מי שגילו לנו את העלויות של הספרים הללו

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות של ספרי חסידות שונים, אתם צריכים לדעת כי המחירים הגיעו אלינו לאחר שביקשנו לקבל פרטים מצד מי שקנו ספרים מסוג זה בשנה האחרונה. שכן, היה חשוב לנו לדעת מקרוב מהם המחירים שמוצעים כיום בכל מיני חנויות. לכן, ערכנו סקר מקיף ובו הופיעו השאלות הבאות:

  • האם רכשתם לאחרונה ספרי חסידות?
  • היכן רכשתם ומתי (בבקשה תציינו את שם החנות ואת התאריך המלא)
  • מה הייתה העלות של הספר או הספרים המדוברים?

לאחר שקיבלנו את כל הפרטים בנושא, ריכזנו את המידע כדי שנוכל להציג אותו בפניכם באופן נוח וקריא.

כמה עולים ספרי חסידות?

כמה תשלמו על ספרי חסידות?

אם אתם חיים אורח חיים חסידי, אתם וודאי יודעים שיש מגוון רחב של ספרי חסידות. יש ספרים שמגיעים בכרך אחד, בעוד אחרים מגיעים בכמה כרכים ויש צורך ברכישה של כולם יחד. בחרנו להציג בפניכם את המחירים של הספרים שנמצאו כנפוצים ביותר. הראשון הוא אגרות הקודש. על ספר חסידות זה, אתם צפויים לשלם בין 45 ₪ ל – 60 ₪. על אוצרות ההגדה ואוצרות המועדים (כל אחד בנפרד) אתם צפויים לשלם כ – 40 ₪.

 

כמה תשלמו על סדרת ספרים?

אם אתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת לזוג צעיר או אדם קרוב שאתם מעריכים, כדאי שתדעו שרכישה של אוצר לקוטי שיחות זו הסדרה המתאימה לכם ביותר. העלות של סדרה מסוג זה מתחילה בדרך כלל ב- 310 ₪ והיא עשויה להגיע גם ל – 380 ₪.

 

איך תוכלו לדעת שאתם משלמים מחיר הוגן?

כפי שכבר ידוע לכם, יש היצע רחב של ספרים במחירים שונים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בספר שמוצע לכם בתשלום הוגן, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולבדוק מה העלויות שמוצעות ב – 3 חנויות שונות לפחות. כך, תוכלו לערוך השוואות מחירים ולראות איפה הספר הזה מוצע במחיר הטוב ביותר. אל תתעצלו ותעשו כן, כדי שתוכלו לחסוך הרבה כסף.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה עולים ספרי חסידות שונים. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, אתם יכולים לצאת ולבדוק את העלויות המדויקות של ספר החסידות שתכננתם לקנות כבר תקופה. נאחל לכם רכישה נכונה וזולה, ולהתראות במדריך הבא שלנו.

ספרי חסידות עולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם