כמה עולה טלית עבודת יד מהודרת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכישת טלית היא רכישה חשובה ומרגשת, שכן מדובר בפריט הלבוש שאנחנו הכי מתגאים, אוהבים ונהנים ללבוש.

מעבר לכך, טלית היא פריט לבוש שלא נהוג להחליף או להיפטר ממנו, ולרוב מדובר בתשמיש קדושה שהולך אתנו במשך שנים ודורות.

לכן, רבים מעדיפים לרכוש טלית עבודת יד מהודרת, שתהיה הכי יפה, חגיגית ומכבדת שניתן, גם עבורם ועבור השימוש היומיומי וגם להמשך חייהם ועבור העברתה בהמשך לדורות הבאים ולילדים.

כדי להתחיל ולהבין מה המחירים ומה הטלית שהכי תתאים לכם במחיר ובעיצוב, לפניכם קצת על כמה עולה טלית עבודת יד מהודרת.

 

מדוע חשוב להשקיע ברכישת הטלית?

ישנן מספר סיבות שהופכות את הטלית לאחד הפריטים שהכי כדאי להשקיע בהם, זאת הן עקב חשיבותה ותשמישה וכן עקב המנהגים שנושאת עמה, של העברה מדור לדור וכדומה. מאחר וטלית היא תשמיש קדושה חשוב וטוהר, שאנו לובשים בכל תפילה ולעיתים חלקנו גם לובשים אותה כל יום כל הזמן מתחת לבגדינו – רבות נרצה לקנות טלית עבודת יד מהודרת ומרשימה, שנתגאה בה ונשמח להסתובב עמה על גופינו. מעבר לכך, מדובר בפריט שנהוג להעביר מדור לדור, לילדים שלנו והם לילדים שלהם. מכל הסיבות האלו ומשימושיה השונים של הטלית, חשוב שהטלית תהיה מהחומר הכי איכותי, ותהיה הכי מהודרת ואיכותית שניתן.

 

מה המחיר הממוצע של טלית עבודת יד מהודרת?

טלית עבודת יד עולה יותר מן הטליות הממוצעות הנמכרות בשוק מן המפעלים, שכן מדובר בפריט אמנות שאמן עיצב, תפר בעצמו והשקיע בו מזמנו. לרוב, טלית עבודת יד מהודרת תהיה עשויה מחומרים איכותיים יותר שמפעלים לא משתמשים בהם לרוב. מכל הסיבות הללו, טלית עבודת יד מהודרת כמובן תעלה יותר מן המחיר הממוצע בשוק ואף כפול ממנו. לכן מחירה של טלית עבודת יד מהודרת יכול לעלות בין 1000 – 3000 ₪, הכל כמובן בהתאם לפרמטרים השונים שמשפיעים על מחירה של טלית עבודת יד מהודרת ולהבדלים בין העיצובים והאמנים השונים.

 

איזה פרמטרים משפיעים על מחירה של טלית עבודת יד מהודרת?

האמן והמעצב

האמן עצמו, הוותק שלו, ההכרה שלו והמוניטין שלו, ישפיעו מאד על המחיר ועל הביקוש של הטליות שהוא מייצר. כי בשוק הטליות כמו בכל שוק ואמנות שהיא, האמן והמעצב שמכין את הפריט, משפיע מאד על שווי הפריט ועל המחיר שלו.

 

העיטורים והבדים

העיטורים והבדים, כלומר חומרי הגלם והזמן המושקע בכל טלית, ישפיעו משמעותית על מחירה ויצרו את ההבדל הזה בטווח המחירים של עולם טליות עבודת היד. כמות העיטורים והבדים שנושאת הטלית, המחיר של חומרי הגלם והאיכות של הבדים והחומרים – כל אלה משפיעים משמעותית על מחירה של הטלית. ככל שהטלית תישא יותר עיטורים, ותיוצר מחומרים ובדים ייחודים ואיכותיים יותר, בהתאם ובקו ישיר, מחירה גם יעלה והיא תיחשב למהודרת ויוקרתית יותר מן שאר הטליות המוצעות למכירה בשוק.

 

איש מתפלל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם