כמה עולה תחפושת לפורים ואיפה אפשר לרכוש כזו

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין על פורים. מי לא אוהב את פורים? קריאת המגילה, משלוחי המנות ובעיקר – תחפושות. הן יצירתיות, מקוריות, כיפיות ומצחיקות. אז כמה עולה תחפושת לפורים ואיפה אפשר לקנות אותה? כל המידע לפניכם.

 

איכות

איכות = מחיר. ככל שתחפושת איכותית יותר כך גם המחיר יהיה בהתאם. מומלץ מאוד להשקיע בתחפושת טובה ואיכותית שלא תיקרע בזמן הלבישה\הורדה או בזמן שאתם או הילדים שלכם מסתובבים איתה. חג פורים 2022 הוא הזדמנות מצוינת ללכת ולרכוש תחפושות איכותיות וטובות.

 

חנויות שמוכרות תחפושות

המון אנשים שואלים איפה לקנות תחפושות לפורים מכיוון שיש המון חנויות המוכרות תחפושות ולא תמיד יודעים איזו חנות היא הכי טובה והכי אמינה. רוב התחפושות נמכרות בחנויות צעצועים וישנן גם חנויות בגדים המוכרות פאות, חצאיות ומסכות לפורים. הכל תלוי למה רוצים להתחפש והאם אותה חנות מוכרת את התחפושת המבוקשת.

 

מחיר

מחירי התחפושות מגוונים מאוד ויכולים להתחיל מ70 שקלים ועד ל400 שקלים, תלוי למי מיועדת התחפושת, מהיכן קונים, ממה התחפושת עשויה ועוד. יש המון תחפושות העשויות מבדים מיוחדים ולכן מחירן יהיה בהתאם. רוב התחפושות עשויות מבדים סינתטיים. כמובן שהמחיר לפעמים נקבע לפי היצע וביקוש.

 

אתרי אינטרנט בארץ

המון אנשים בוחרים לוותר על העומס בחנויות השונות לקראת פורים ומעדיפים להזמין ולרכוש באתרי האינטרנט השונים המציעים תחפושות למכירה. היתרון בקנייה באינטרנט הוא חיסכון בזמן, בכסף ובעצבים שעלולים לצאת על הילדים שלא יודעים באיזו תחפושת לבחור. החיסרון הוא הפחד איך התחפושת תגיע, האם בזמן הנכון והאם לילד יהיה נוח איתה, פרט שבניגוד לאתר האינטרנט בחנות אפשר לבדוק שהיא נוחה, איכותית ואינה מגרדת.

 

יריד תחפושות

ישנם ירידים של דוכנים עם תחפושות אשר סובבים סביב חג הפורים. הירידים מרוכזים ונותנים אופציה לקנות תחפושות, אביזרים לתחפושות ועוד. ירידי התחפושות מותאמים למשפחות עם ילדים שההורים שלהם רוצים לקנות הכל באותו מקום ולא לעבור בין חנויות ולבזבז זמן, כסף ועצבים. עצם זה שהכל מרוכז באותו מקום מייעל את הקניות.

 

אתרי אינטרנט בחו"ל

ישנם אנשים אשר מתחילים לתכנן את התחפושת שלהם חודשיים מראש, ולכן הם מתחילים להזמין באתרי אינטרנט מחו"ל. אילו אתרים יש? המובילים שבהם הם אמזון, איביי ועלי אקספרס, שבניגוד לאתרי האינטרנט בארץ, באתרי האינטרנט בחו"ל יש תחפושות בעיצוב מעט שונה מן התחפושות הנמכרות בארץ. חשוב לקחת בחשבון שבמידה ובוחרים להזמין מן אתרי האינטרנט בחו"ל לקחת מספיק מרווח של זמן כדי לא להילחץ פתאום שהחג מתקרב וההזמנה אינה מגיעה. מומלץ לקרוא ביקורות באתר ולהבין מתי המשלוח אמור להגיע.

 

עלות תחפושות והיכן רוכשים

לסיכום, המחירים של התחפושות משתנים לפי איכות, בד ועיצוב וניתן לקנות תחפושות במגוון חנויות ואתרים. הרכישה תלויה בכם ובהעדפות שלכם. בהצלחה ופורים שמח!

תחפושת לפורים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם