כמה עולים כיורים מעוצבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לפני שיפוץ של חדר האמבטיה שלכם? או שנכנסתם לדירה חדשה ואתם רוצים להתחיל לרהט אותה מאפס? אין ספק שכיור הוא השקעה חשובה וצריך לבחור אותו בהתאם. כיורים שעוצבו בצורה מיוחדת יכולים להציע לכם שילוב ייחודי של סגנון ופונקציונליות, אך מאחר ויש מגוון רחב של כיורים מחומרים שונים ועיצובים שונים, לא תמיד ניתן לדעת מהי העלות המדויקת שלהם. במאמר זה נבדוק מדוע אתם צריכים כיור מעוצב בביתכם, מהם הגורמים שמשפיעים על המחיר שלהם וכמה הם עולים באמת?

 

למה מומלץ לקנות כיורים מעוצבים לבית שלכם?

אז מדוע כדאי לבחור בכיורים מעוצבים ולא בכיורים רגילים ופשוטים עבור הבית שלכם? יש לכך מספר סיבות. קודם כל- אסתטיקה. כיור מעוצב מיוחד יכול להכניס נופך של יוקרה וסטייל לחדר האמבטיה שלכם. כך אתם יכולים לבטא טוב יותר את האישיות שלכם כלפי חוץ. סיבה נוספת היא ההתאמה.

כיורים מעוצבים מגיעים במגוון רחב של סגנונות, חומרים, גדלים ועוד- מה שמאפשר לכם לבחור כיור שמתאים בדיוק לאסתטיקה של החלל שלכם ולגודל שלו. בבחירת כיור מעוצב אתם יכולים לשלב בין סגנון מיוחד לבין פונקציונליות, על כן זוהי השקעה מצוינת לבית שלכם. להזמנת כיורים מעוצבים לחצו כאן

כיורים מעוצבים

מה משפיע על מחיר של כיורים מעוצבים?

אז אחרי שהחלטתם שאתם אכן רוצים לרכוש כיור מעוצב לבית שלכם, הגיע הזמן להבין איך זה משתלב בתוך התקציב שלכם. המחיר של כיורים מעוצבים יכול להיות מושפע ממספר גורמים. דבר ראשון הוא חומר. סוג החומר שמשמש לייצור הכיור ישפיע רבות על המחיר.

יש כיורים עשויים מנירוסטה, כיורים מברזל, כיורי אבן ועוד. חומרים יקרים יותר, כמו אבן טבעית, יעלו יותר מחומרים אחרים. לעיתים גם הברז עצמו יהיה עשוי מחומר אחר, לדוגמה ברזי זהב, מה שישפיע על המחיר. הגורם הבא הוא כמובן הגודל. כיורים גדולים ומורכבים יותר יעלו בדרך כלל יותר מאשר כיורים קטנים ופשוטים. דבר זה מתקשר גם לעלות ההתקנה של הכיור.

כיורים גדולים יהיו מורכבים יותר להתקנה ועל כן יעלו יותר כסף. לפעמים גם התקנה של כיור מעוצב תדרוש עבודה אינסטלציה מיוחדת- דבר שישפיע על המחיר. לבסוף, גם תכונות נוספות שמתווספות לכיור שלכם יכולות להשפיע על המחיר. לדוגמה אם יש מספר מפלסים, כיור כפול, עיצוב מיוחד ועוד- דבר זה יעלה יותר מדגמים בסיסיים יותר.

כיורים מעוצבים

אז מה המחיר של כיורים מעוצבים?

מחיר של כיור מעוצב יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לבין כמה אלפים. כלומר הטווח הוא בין 200 ש"ח ל-8000 ש"ח.

 

לסיכום

לסיכום, המחיר של כיור מעוצב יכול להשתנות מאוד בהתאם למאפיינים הספציפיים, החומרים, הגודל וכדומה, אך בדרך כלל השקעה משתלמת למי שמחפש לשפר את הפונקציונליות והאסתטיקה של חדר האמבטיה שלו.

כיורים מעוצבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם