כמה עולה מעצב פנים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בניית דירה חדשה או שיפוץ מבנה ישן מצריכים תכנון אדריכלי  ועיצוב פנים מקצועיים עבור ניצול חללים באופן מקסימלי, עיצוב אווירה ותכנון תאורה מתקדם למקסום תנאי השטח. בתחום עיצוב הפנים, לרמת המקצועיות ולשנות הוותק תהיה השפעה משמעותית על טיב העבודה. כשאנו ניגשים למשימת עיצוב פנים התמיהה הטבעית היא כמה עולה מעצב פנים? פוסט זה נועד לענות על שאלה זו בהרחבה.

 

הצעת מחיר לעסקת עיצוב פנים

שלומי מרציאנו מעצב פנים מסביר על תהליך עיצוב פנים של מבנים מסוגים שונים ועל הצורך בהצעת מחיר מפורטת. לפי דבריו של "שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב" יש לדעת כי בשכירת שירותי מעצב פנים או צוות עיצוב פנים יש להגיע להסכם על הצעת מחיר מפורטת לפני תחילת התהליך תוך פירוט של כל פרטי ההתחייבות.

 

"שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב" משתף: מה כוללת הצעת מחיר?

תהליך עיצוב פנים הינו דרך חדשה ומרגשת ועם זאת מאתגרת וטומנת בחובה שינוים בלתי צפויים והרבה סעיפים ותתי סעיפים עד להשלמת ביצוע התהליך. על מנת שכל צדדי העסקה יהיו מרוצים יש לכלול בהצעת המחיר את כל מה שכלול בה לרבות: מספר הפגישות הנדרשות, הכנה של תוכניות עבודה לפרטי פרטים, שירות עיצוב פנים החללים במבנה, לווי לרכישת חומרים ואביזרי עיצוב, הכנת כתבי כמויות וכן ליווי מעשי בשטח תוך השגחה אישית על טיב העבודה המתבצעת ועל היצמדות מקסימלית לתוכניות המקוריות.

 

שורת המחיר הסופית – הצעת מחיר עיצוב פנים

לאחר פירוט השירותים הניתנים במסגרת העסקה יפורט המחיר הסופי. חשוב לבדוק שהוא כולל מע"מ וכן יש לוודא את אופן חלוקת התשלום. צורת התשלום המועדפת על רבים הינה חלוקת התשלומים לפי שלבי התהליך. אופן זה מבטיח את עבודת אנשי המקצוע לאורך התהליך וכן יבטח את הלקוח במידה וירצה את הפסקת התהליך באמצע העבודה מסיבות שונות על פי תנאי ההסכם. כאן יצוין כי יש לפרט בהסכם תנאים ברורים להפסקת התקשרות בין הלקוח לחברת עיצוב פנים וכן גובה התשלום בו ייקנס אחד הצדדים במידה והתהליך יופסק מצידו.

 

שלומי מרציאנו  – אדריכלות ועיצוב

הכירו את הסטודיו המוביל לעבודות אדריכלות, עיצוב פנים ותכנון תאורה:

 

הסטודיו של מרציאנו

"שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב" הוא סטודיו עיצוב פנים המוכר מאוד בעולם עיצוב מבנים פנים וחוץ ומתמחה בתכנון תאורה. "שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב" מציג ערך מוסף ללקוח באמצעות תהליך שלם בו מוטמע תכנון תאורה כחלק אינטגרלי מעיצוב הפנים ולא כטלאי על קונספט עיצובי קיים. מרציאנו מחזיק בסטודיו בעל 3 חטיבות לתחומים של אדריכלות, עיצוב פנים ותכנון תאורה. צוותי החטיבות השונות מוכנים לעבודה בסנכרון מלא או כשירותים נפרדים. צוות הסטודיו המקצועי של שלומי מרציאנו כבר ליווה פרויקטים מאתגרים במגוון תחומי בניה ועיצוב עבור סוגי מבנים שונים בארץ לרבות: מבני ציבור, מבנים פרטיים ומבנים לצרכי מסחר. החברה אמונה על שירות מקצועי ללא פשרות ולווי אישי אכפתי עד לסיום התהליך באופן מושלם.

שעון ומטבעות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם