כמה עולה קולאז' תמונות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשמישהו אומר לכם את צמד המילים "קולאז' תמונות", נכון שאתם חושבים על אותם קולאז'ים שהיינו עושים בילדות? הכירו את העידן החדש בתחום קולאז' תמונות, מה שניתן לעצב בצורות שונות, להוסיף תאורה, ובאופן כללי, לספר סיפור חיים בצורה מעוצבת. 

כמה עולה קולאז' תמונות? למה קולאז'ים אלו מהווים את המתנה המושלמת? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלו, כנראה שכבר נתקלתם באחד מהחידושים האחרונים בתחום המתנות עם משמעות ייחודית ואומנותית. וכאלו הם קולאז'ים, שניתנים לעיצוב בדרכים הבאות:

  • קולאז' בצורות של אותיות
  • קולאז' תמונות על מעמד מואר (חשמלי)
  • קולאז'ים בשילוב מיניאטורות
  • קולאז' תמונות בשילוב סמל אינפיניטי
  • קולאז'ים מותאמים לתיעוד חופשות

להזמנת אות מקושטת קולאז' תמונות לחצו כאן.

 

מהם קולאז'ים של תמונות וכיצד מעצבים אותם?

את הקולאז' של התמונות מעצבים, או יותר נכון מעצבת אומנית מקומית שמתגוררת כאן בישראל, דוברת עברית וקשובה לסיפור החיים של האנשים מאחורי הקולאז'. במילים אחרות, האומנית מקשיבה לסיפור העומד מאחורי התמונות, מכירה את הנפשות הפועלות ומתאימה אישית את המתנה.

ניתן לעצב קולאז'ים בדרכים שונות, כאשר הבסיס של העיצוב בד"כ יהיה אות, צורה, כיתוב או סמל מסוג מסוים. בתוך אותו בסיס לעיצוב (שעשוי מחומרים קשיחים), מטמיעים ויוצקים את התוכן, שהוא, כאמור – קולאז' התמונות. בצורה זו, הסיפור מאחורי התמונות מקבלת את הבמה האומנותית המגיעה לו.

לְעַצֵב

מתנות שלא שוכחים: כמה עולה קולאז' תמונות?

מחירי קולאז' תמונות נעים בין כמה מאות שקלים, כאשר חלק מהקולאז'ים עשויים להגיע עד כ-1,000 – 2,500 ₪. המחיר של קולאז'ים אלו משתנה בהתאם לכמה פקטורים:

  • כמות העבודה המושקעת במוצר
  • סוגי הפריטים המשולבים בקולאז'
  • כמות התמונות והגדלים שלהן
  • אבזור הקולאז' באלמנט חשמלי (תאורה)
  • גודל וסוג האינסטרומנט שמהווה בסיס לעיצוב

 

בהתאם לגורמים שלעיל, ייקבע מחיר קולאז' תמונות בעיצוב והתאמה אישיים. עם זאת, יש לקחת בחשבון גם את הפקטור של הדחיפות. במידה שמעוניינים בקולאז' בהתראה מאוד קצרה, תיתכן תוספת במחיר של כ-15% – 35%.

 

טיפים לעיצוב קולאז' תמונות: מה חשוב לדעת?

בסופו של דבר, אפשר להשתמש בתמונות כדי לתפוס רגעים, לתעדם ולהנכיח או אפילו להנציח כל מיני אירועים מיוחדים. כשמעצבת את הקולאז', האומנית עשויה לבחון כמה פרמטרים שונים. למשל, איזה סוג של אפקט אמור להיות מוקרן על מי שצופה באותו קולאז'.

כמו כן, בד"כ האומנית תיקח בחשבון היבטים כמו נושא או קונספט, סוגי גוונים, טקסטורות של פריטים שונים, השילוב של אותם פריטים עם מעמד הקולאז' ועוד. לסיכום, אם כל הדרכים מובילות לרומא, אז המתנה המושלמת מובילה לקולאז'ים אלו. מהצד של הלקוחות, כדי ליצור את הקולאז' המושלם, האחריות היחידה היא לתאר את הסיפור מאחורי התמונות.

קולאז' תמונות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם