כמה עולה ידית למטבח כפרי ואיך לעצב נכון את המטבח

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלות של ידית למטבח היא מינורית למדי ונאמדת בעשרות שקלים בודדים. על מנת שתוכלו לעצב נכון את המטבח, הכנו לכם מדריך מקיף אשר יאפשר לכם לעצב את המטבח בטוב טעם ועם חיסכון משמעותי בכיס.

 

כמה עולה ידית למטבח כפרי?

העלות של ידית למטבח כפרי עולה בין 15-180 ₪ בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי המחיר משתנה בהתאם לחומר הגלם ממנו עשויה הידית. לאור העובדה כי המטבח הכפרי מבוסס ברובו על עיצוב בעץ, ידיות מעץ אשר אותן ניתן לצבוע או להשאיר גולמי הן זולות למדי, בייחוד אם אתם רוכשים מספר יחידות של ידיות. רכישה של ידיות למטבח כפרי לא רק משדרגות את הנראות של המטבח אלא הופכות אותו לפרקטי וייחודי, ולכן מדובר ברכישה משתלמת אשר תאפשר לכם לעצב מטבח חלומי – אצלכם בבית.

 

איך לעצב נכון את המטבח בסגנון כפרי?

על מנת לעצב בצורה נכונה את המטבח חשוב קודם כל להסתכל על ההיבטים הפרקטיים, ולאחר מכן לבחור את העיצוב. המטבח הוא לב לבו של הבית, ולכן אנו שוהים בו לא מעט זמן. מטבח נכון הוא מטבח אשר כולל מקומות אחסון וכן משטח עבודה רחב, לא רק למטרות בישול אלא גם לאירוח. כיום נהוג למקם במטבח אי אשר באמצעותו ניתן לקבל לא רק מקומות אחסון נוספים אלא גם מרחב שבו ניתן לארח את בני המשפחה והחברים, כמו גם לעבוד ולסיים את שיעורי הבית. המטבח הכפרי נחשב לאחד העיצובים האהובים ביותר על הישראלים, ולא בכדי. מדובר במטבח אשר משקף משפחתיות, חום ורומנטיקה אך עם זאת הוא פרקטי לאור העובדה כי מדובר בסגנון אשר מתחדש כל הזמן, ולכן היום לא חריג לראות מטבח אשר משלב גם סגנון מודרני. על מנת להקל על עצמכם בתהליך העיצוב, מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום עיצוב מטבחים, וזאת בכדי שתוכלו לקבל תוצר מדויק אשר מבוסס על הצרכים הנדרשים.

 

עיצוב מטבח כפרי – באופן קל ופשוט

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בדמות הדמיית תלת מימד ניתן לראות את המטבח עוד בשלב עיצוב, ולבצע שינויים בהתאם לטעמכם האישי. מדובר באמצעים טכנולוגים אשר מסייעים באופן ממשי לתהליך העיצוב, ולכן מומלץ לבחון לעומק את הסקיצה הראשונית, ולאחר קבלת האישור הסופי בהתאם למידות המדויקות של המטבח המיועד להתחיל בתהליך העיצוב. המהות של העיצוב הכפרי הוא שילוב בין החוץ לפנים, ולכן חלונות גדולים וכן תאורה מעוצבת יאפשרו לשדרג את המטבח באופן קל ופשוט. בנוסף, מומלץ להשתמש בחיפויים לצורך שדרוג העיצוב: חיפוי קרמיקה לבנה או בצבע שמנת לאזורים רטובים ואילו לאזורים היבשים חיפוי דמוי עץ טבעי אשר משדרג את הנראות, לצורך יצירת קו אחיד וברור של מטבח כפרי.

מטבח מעוצב אישי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם