כמה עולה מזוזה מעוצבת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות צצו להן כל מיני מזוזות בעיצובים מרהיבים שעשויות מחומרים שונים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שהחלטנו לרכוש מזוזות חדשות לבית החדש שאליו אנו צפויים להיכנס בקרוב. המבחר הגדול הוביל אותנו לבדוק מה הן העלויות של המזוזות השונות, כדי שנוכל להתאים את הבחירה לתקציב שלנו. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המידע שריכזנו, כדי שתוכלו גם אתם לבחור את המזוזות המתאימות לכם ביותר מכל הבחינות.

 

כמה תשלמו על מזוזה מעוצבת מבטון בשילוב עץ אגוז?

אם יש לכם טעם טוב במזוזות, אתם כנראה תצאו לבדוק את המזוזות בעיצוב בטון שמגיעות עם נגיעות של עץ אגוז. שכן מדובר בסוג המזוזות שנחשבות לבעלות סטייל מיוחד. אנחנו מוכרחים להודות שמזוזה אחת כזו נבחר לככב אצלנו בכניסה לבית ואנו שמחים מאוד על הבחירה הזו. מי מכם שיבחרו במזוזה מסוג זה צפויים לשלם בין 205 ₪  ל – 255 ₪. ראוי לציין כי המחיר משתנה בעקבות פרמטרים שונים, למשל:

  • גודל המזוזה
  • מספר המזוזות שתרכשו (יש מי שמציעים הנחה על רכישה גדולה)
  • צבע הבטון הנבחר

עץ אגוז

כמה תשלמו על מזוזה "נורדית" מעוצבת מבטון?

אם הגעתם לכאן, כנראה שיש לכם טעם טוב. שכן, נשארתם אתנו כדי לשמוע פרטים על מזוזה מעוצבת לכניסה לבית בעלת עיצוב נורדי. אנחנו עדיין מציגים בפניכם מזוזה מבטון, בגלל שמדובר במזוזה שנחשבת לטרנדית בימים אלה. העלות של מזוזה זו נעה בין 255 ₪  ל – 300 ₪ נכון לרגע כתיבת מילים אלה. חשוב לציין כי המחיר עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שהוצגו בפניכם בפסקה הקודמת. כך שחשוב לקחת זאת בחשבון.

 

כמה תשלמו על מזוזה מעוצבת מחמר?

מי מכם שרוצים לבחור במזוזה פשוטה יחסית, יכולים לבחור במזוזות המעוצבות מחמר שהעלות שלהן היא נמוכה יותר. ראוי לציין כי כאן המחירים משתנים ועשויים לנוע בין 150 ₪ ל – 240 ₪. אם תבחרו במזוזה מסוג זה, עליכם לקרוא את הפסקה הבאה שתציג בפניכם מידע חיוני.

 

העלות או האיכות – מה יותר חשוב מבין השניים?

רגע לפני שתצאו לבחור את המזוזה הנבחרת, עליכם לדעת כי הבחירה צריכה להתמקד באיכות ולא בעלות. המדריך הנוכחי אמנם התמקד בעלויות השונות, אך אנו יודעים כי אין זה המרכז. ההמלצה שלנו היא לבדוק שאתם קונים מזוזה מעוצבת שתהיה עמידה לאורך שנים ארוכות. שכן, שמענו לא פעם על מי שקנו מזוזות מחומרים שבירים (כמו למשל חמר) ומחומרים שנחשבים ללא איכותיים. בסופו של דבר, הם שילמו הרבה כסף וקיבלו תמורה פשוטה במיוחד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה תשלמו על מזוזה מעוצבת. כעת, נותר לכם רק להכיר במבחר מקרוב ולראות את הדגמים השונים. נאחל לכם שתהיה בחירה נכונה ולא רק מבחינת העיצוב והמחיר, אלא גם מבחינת איכות החומר.

מזוזה מעוצבת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם