כמה עולה תיקון מסך במעבדה סלולארית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

למרות שאנשים ממגנים את הטלפון בצורה טובה, מסך הטלפון הסלולרי הוא עדין ונשבר. במקרים אלו, אנשים מתלבטים כמה עליהם לבקש על התיקון החשוב. אנחנו פה כדי לתת לכם את התשובה לשאלה החשובה – כמה עולה תיקון מסך במעבדה סלולארית.

 

הגורמים המשפיעים על העלות

כדי לענות על שאלת תיקון המסך נסביר ראשית מהם הגורמים המשפיעים על עלות המסך.

 

איכות המעבדה

כשאתם הולכים לתקן את הטלפון רצוי ללכת למעבדה מקצועית ואיכותית שניתן לסמוך עליה. כיום יש כל כך הרבה מעבדות סולארי וחלקן לא מחליפות את המסך בצורה טובה כך שהוא נשבר מבלי סיבה מוצדקת. לכן, למרות שזה מייקר מעט את המחיר, יש לפנות למעבדה אמינה כמו סלולארי לי מעבדת סלולאר.

יש לזכור כי מעבדה אמינה נשמעת לא משתלמת אולם אם תחשבו על זה, במידה ותלכו למעבדה ולא אמינה, תיאלצו לשלם בהמשך על תיקון נוסף כך שבפועל ללכת למעבדה אמינה חוסך כסף.

 

סוג הטלפון לו מחליפים את המסך

לכל אחד סוג טלפון שונה, וכמובן מחירי המסכים משתנים. מאחר שהמעבדה היא זו שמספקת את המסך שאותו היא מחליפה כמובן שעלות ההחלפה כוללת בתוכה את עלות המסך. לכן, עלות מסך זול יכולה לעלות 200 שקלים ועלות מסך יקר יכולה לעלות בערך 1800 שקלים. עלות המסך ערכה כערך הטלפון כך שאם קניתם טלפון יקר המסך ככל הנראה יעלה יותר גם בהחלפה.

 

מסך מקורי למול מזויף

ישנן מעבדות שלא רוכשות את חלקי החילוף שלהן מהיצרן הראשי. כפי שניתן להבין, הדבר מעורר בעיות. ראשית, זמן החיים נמוך יותר במסכים המזויפים כי הם פחות עמידים. שנית, ההתאמה לטלפון המקורי אינה מדוייקת והדבר עלול לעורר בעיות מלבד שבירת המסך. לכן, חשוב מאד להחליף את המסך בחנות שמוכרת מסכים מקוריים.

לאור כל הגורמים שציינו לעיל מחירי החלפת המסך יכולים לנוע בין 150 שקלים עד ל2000 שקלים. טווח המחירים הוא בהחלט גדול אך המחיר מושפע משלוש הגורמים שציינו כך שהטווחה הגיוני. נאמר כי הגורם המשמעותי ביותר הוא סוג הטלפון.

 

החלפת מסך מגע

עד כה דיברנו על החלפת מסך הזכוכית. מתחת למסך הזכוכית יש מסך מגע, אותו כבר לא כל אחד יודע להחליף ויש צורך בטכנאי מקצועי. כל הגורמים שהוזכרו לעיל משפיעים על טווח המחירים של החלפת מסך המגע. טווח המחירים נע בין 500 ל1600 שקלים. במסך המגע הגורם המשפיע ביותר הוא ההבדל בין מסך מקורי למזויף.

לסיכום, החלפת מסך אינה פרוצדורה זולה כלל. לכן, במידה ונשבר לכם המסך ואתם לא רוצים שזה יקרה שוב, רצוי שתמגנו את הטלפון שלכם בצורה הטובה ביותר. תקנו מגן מסך טוב ותקנו כיסוי איכותי שיגן על הטלפון שלכם מפני כל פגיעה.

תיקון מסך

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם