מעבדת סלולר מקצועית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתי אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים למעבדת סלולר מקצועית שנותנת שירות אמין במחירים הוגנים? תקלות בטלפון יכולות לקרות כל הזמן אם בגלל חוסר זהירות שלנו כמו התרסקויות וצלילות חופשיות למים או באגים במערכת שנגרמים מסיבות שלא ידועות לנו ואנו מאבדים שליטה בטלפון והוא מתחיל לעשות כרצונו, הנה לכם סקירה על מחירי תיקונים במעבדות סלולר.

 

שווה לתקן?

ברוב ההתמודדויות עם תקלה בטלפון עולה השאלה – האם שווה לתקן? או עדיף לקנות חדש. כשמדובר בטלפון יקר ויחסית חדש כמעט תמיד עדיף לתקן בטח שמדובר בהחלפת מסך או חלקים פשוטים אחרים שנפגעו. הקליקו כאן כדי למצוא מחירון תיקונים על פי סוג הטלפון והפגיעה ואפילו מחירון תיקונים עד הבית.

 

מה טווח המחירים?

בדקנו עבורם מה העלויות של תיקונים פופולריים בסוגי טלפון שונים, המחירים ישתנו על פי מחירי החלקים, כמה המכשיר עצמו יקר וחדש ואופי העבודה.

 

למושבעי אפל ומוצריו –

  • החלפת מסך חליפי או מקורי – במקרה שהטלפון עבר התרסקות ויש להחליף את המסך בחלק מהמכשירים תוכלו לבחור באופציה הזולה של החלפת מסך חליפי שיעלה בין 250 שקלים ועד 800 שקלים כך שהמחיר עולה ככל שהמכשיר חדש יותר. עלות ההחלפה למסך מקורי תתחיל מ350 שקלים למכשירים ישנים כמו סדרת אייפון 6 ותעלה עד 3000 שקלים לדגם אייפון 13.
  • שקע טעינה – מגעים שנהרסים לעיתים בעקבות חיבור למטענים לא מקוריים או מפגיעה של לכלוך או מים בתוך השקע. עלות התיקון נעה בין 200 ל600 שקלים. בחלק מהמכשירים הבעיה תהיה דווקא בסוללה ולא בשקע הטעינה גם אותה ניתן להחליף ולשלם מחיר שונה לקבלת סוללה מקורית או חליפית.
  • מצלמה אחורית וקדמית – מה נעשה בלעדיהן? החלקים העדינים וחשובים לרובנו מכל פרמטר אחר בטלפון שלנו. עלות ההחלפה למכשירים די ישנים תנוע מ200 שקלים ועד 350 שקלים.

 

לחובבי הסמסונג –

  • החלפת גב אחורי – הגב האחורי של המכשיר הוא גם מועד לפורענות מכל נפילה שתקרה, לעיתים נשבר ולעיתים אף מתנתק מכל שאר המכשיר ונדרש להחליפו. גם הוא מתחלק לגב אחורי חליפי או מקורי במכשירים השונים ומחירו בכלל לא בשמיים 150-180 שקלים.
  • מסך קדמי –  החלפות ותיקונים באופן כללי במכשירי הסמסונג זולה משמעותית מתיקוני מכשירי האפל. העלות הגבוהה ביותר של החלפת מסך קדמי מקורי תהיה 900 שקלים על פי סקירתנו בלבד.

כאן פירטנו עבורכם רק חלק מהתקלות והתיקונים המוצעים להם, כמובן שישנם עוד מכשירים חוץ מדגמי הסמסונג ואפל ועוד תקלות שונות שיכולות להפתיע אותנו סתם כך ביום בהיר.

 

מילים אחרונות

בתקלה הבאה, רגע לפני שאתם רצים לקנות מכשיר חדש יותר בדקו את עלות התיקון, סיכוי גבוהה שזה יעלה לכם רק כמה מאות שקלים במקום אלף ויותר למכשיר חדש. בתיקון טוב ומקצועי תוכלו להחליף את הרכיב לרכיב מקורי ולשמור את המכשיר שלכם בדיוק כפי שהיה לפני התקלה.

תיקון נייד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם