כמה עולה שירותי IT לעסקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מהפיכת המחשוב שעוברת על העולם המודרני הופכת את העולם העסקי לנגיש, נוח ויעיל הרבה יותר. עם זאת, למרות שרוב האנשים שמעו פעם על המושג שירותי IT לעסקים – לא רבים יודעים לגמרי על מה מדובר ומה העלות של לקיחת שירות מעין זה.

נתחיל ברמה הפשוטה ביותר – IT אלו בעצם ראשי תיבות של המילים Information Technology, קרי: טכנולוגיית מידע. באופן פשוט המשוואה די ברורה: ככל שההתנהלות השוטפת שלנו נעשית ממוחשבת יותר, באותה מידה עולה הצורך בשירות IT מקצועי לכל עסק וארגון. לא משנה איזה עסק ובאיזה ארגון מדובר – היעילות של צוות IT מקצועי ברורה וניכרת בכל המדדים הנבחנים.

 

אז מה כולל שירות IT?

בין יתר הדברים ששירות IT כולל תוכלו למצוא: תכנון מערך תקשורת ומחשב עבור עסקים; התקנה של תוכנות מתאימות לעסק הספציפי; תחזוקה של מחשבים המצויים בחברה; גיבוי קבצים ומסמכים בענן; הגנה; אבטחה של המידע שנמצא בארגון. למעשה, העבודה של צוות IT נפרסת על פני שני שלבים עיקריים: הקמה ותחזוקה שוטפת. צוות ה- IT אחראי להקים מערך מחשוב ולאחר מכן לתחזק אותו באופן שוטף לאור האתגרים שעולים וצצים לחברה מדי פעם, ולהעניק פתרונות לכל מיני בעיות שפוגשות את העסק או הארגון במהלך עבודתם.

 

מי צריך את השירות הזה?

האמת היא שמגוון הארגונים שזקוקים את שירותי ה- IT הוא מאוד רחב. לא משנה אם מדובר על עסק קטן שעד עכשיו מי שהיה אחראי על כל נושא המחשוב זה אחד העובדים שמבין בכך קצת יותר מכולם, וכעת אתם מעוניינים לשחרר אותו להתעסק בתחום בו הוא מומחה באמת; ולא משנה אם מדובר על חברה גדולה שלא מרוצה מהמקצועיות והזמינות של צוות הטכנאים שלה – כל אלה זקוקים בדחיפות לשירותי IT שיקלו על החברה וייתרמו רבות ליעילות ולרווחיות שלה. ארגון רציני שמנהל מערך שירות שלם – פשוט לא יכול להרשות לעצמו תקלות מחשוב במהלך עבודתו השוטפת.

 

מה המחיר של שירותי IT לעסקים?

כמו בכל תחום, סכומי הכסף משתנים ואינם דבר סטטי. התעריפים משתנים בעקבות גודל העסק בו אתם מחזיקים והיקף השירות לו תזדקקו. באופן כללי נציין ששרת וירטואלי שמתאים לעסקים קטנים, עשוי לעלות כ- 500 ₪ לחודש; שרת לעסקים בינוניים כ- 700 ₪ לחודש; שרת לעסקים גדולים כ- 1000 ₪ לחודש. קשה לקבוע מסמרות בתחום זה, מכיוון שהעסקים משתנים והיקף העבודה שתידרש מצד נותן השירות ישתנה בהתאם. בכל אופן, בדיקה של תחום זה עשויה להיות כדאית מאוד עבור כל עסק שמעוניין לצמוח ולהתייעל.

 

סיכום

מי מאיתנו לא נהנה ממערכות יעילות ומסודרות? אחד האתגרים בהם עסקים וארגונים נפגשים בהם הוא, נושא המחשוב. פעמים רבות תקלות מסוימות ברשת, בגיבוי קבצים או בכל תחום אחר בנושא המחשוב – עלול לעכב המשך פעילות תקינה של חברות ועסקים. תשלום לחברת IT מקצועית שתחסוך מכם את כל כאב הראש הזה, עשוי להיות שווה לכם המון כסף ומאמץ.

IT לעסקים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם