כמה עולה לבצע הטעמת מנדיי לחברות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות רבות ברחבי הארץ והעולם משתמשות במערכת "מאנדיי" המתקדמת. עובדה זו הובילה אותנו להוציא מספר מדריכים מקיפים בנושא שירכזו בכל פעם, מידע חיוני אחר אודות המערכת, כדי להעלות את המודעות ולאפשר לבעלי עסקים וארגונים שונים להכיר בה מקרוב בקלות. הישארו כאן ותגלו הפעם כמה תצטרכו לשלם על הליך של הטמעת מאנדיי בחברה שלכם.

 

בואו נכיר תחילה במאנדיי מקרוב

יש להציג את המערכת החכמה, רגע לפני שנציין בהרחבה את העלות של הטמעתה בחברות שונות. נסביר שזוהי מערכת שמאפשרת לנהל את הפרויקטים והמשימות שבאות לידי ביטוי בכל חברה. נעשה בה שימוש נרחב במחלקת ה – IT בחברות שונות, במזכירות של משרדים ועוד.

בואו נכיר תחילה במאנדיי מקרוב

כמה תשלמו על המערכת? זה תלוי בכם

הכותרת שהוצגה לעיל רמזה לכם שהעלות של הטמעת מאנדיי משתנה בהתאם לפרמטרים שנוגעים לחברה שלכם. נסביר שהכוונה למספר המושבים שתרצו לקנות. כך שרכישה של 5 מושבים לדוגמא, תעלה סכום X בעוד רכישה של 12 מושבים תעלה פי 2 לערך. נדגיש שיש פרמטר נוסף שקובע את המחיר וזה סוג החבילה, הנה 3 סוגי החבילות העיקריות שמוצעות על ידי מאנדיי לכלל הלקוחות:

  • חבילה בסיסית
  • חבילה סטנדרטית
  • חבילה למקצוענים

בשורות הבאות נרכז בפניכם את העלויות השונות שבאות לידי ביטוי בכל חבילה, כדי שתוכלו להכין את הקופה המשרדית להוצאה חיונית זו.

 

העלות של תכנית בסיסית

בחרנו להציג את העלויות בהתאם לבחירה ב – 10 מושבים, כדי להקל עליכם בחישוב. נציין שתוכלו לבחור בין 3 מושבים ל – 200 ויותר במידת הצורך. העלות של התוכנית הבסיסית היא 8 דולר למושב אחד (כלומר, 80 דולר לחודש). החבילה תאפשר לכם ליהנות מפריטים ללא הגבלה, אחסון קבצים עד GB5, תמיכה בלקוחות ועוד.

כמה תשלמו על המערכת? זה תלוי בכם

זה המחיר שתשלמו על תכנית סטנדרטית

10 דולר בחודש זהו המחיר שתשלמו למושב בחבילה הסטנדרטית. זו תקנה לכם אפשרות להסתכל על תצוגת ציר זמן, לוח שנה, כניסה של אורחים ואפילו יצירה של לוח מחוונים שמשלב בתוכו כ – 5 לוחות סך הכול.

 

מקצוענים? תכינו את הארנק, אתם צפויים לשלם יותר

מי שירצו לרכוש את חבילת המקצוענים של מאנדיי, יצטרכו לשלם כ – 16 דולר לחודש עבור כל מושב (חישוב מהיר יגלה לכם שמדובר ב – 160 דולר עבור 10 מושבים). החבילה שנחשבת לפופולארית ביותר תקנה לכם מעקב אחר זמן, לוחות פרטים, עמודת נוסחה ואפילו יצירה של לוח מחוונים שמשלב כ – 10 לוחות. רגע לפני סיום, נציין שזו החבילה הנפוצה ביותר שנבחרת על ידי בעלי חברות וארגונים רבים.

 

לסיכום

העליות של הטמעת מאנדיי לחברות שונות משתנות בהתאם ל – 2 קריטריונים: סוג החבילה ומספר המושבים הנבחר. קריאת המדריך הנוכחי בעיון רב, גילתה בפניכם את הסכום המשוער שאתם צפויים לשלם עבור השירות שיותאמו עבורכם באופן אישי.

זה המחיר שתשלמו על תכנית סטנדרטית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם