כמה עולה מגפון איכותי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עתידים לבצע רכישה של מגפון? במאמר הבא נציג לכם את כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול לגבי העלות של מגפון איכותי, והיכן מומלץ לרכוש אותו.

מגפון – שימושי הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי

מגפון הוא מכשיר שמע המסוגל לשלוח אותות חזקים במיוחד המתורגמים לקול, כאשר הטווח של שמיעת הקול  במגפון יכול לנוע בין 50 אנשים בקהל ועד ל 200 -150 איש, ולעיתים יותר. השימוש במגפון נפוץ הן בסקטור הציבורי כדוגמת משטרת ישראל אשר עושה שימוש במגפונים והן בעבור המגזר הפרטי, לרוב לצורך הדרכת סיורים וטיולים.בנוסף, גם בתי ספר עושים שימוש במגפון לצורך מערכת כריזה לגיבוי בעת הצורך, בעת תקלה המתרחשת במערכת הכריזה המרכזית. על כן, מדובר במוצר מבוקש והכרחי. עלותו היא נדבך מרכזי מתהליך הרכישה, כפי שנפרט כעת בהמשך המאמר לגבי עלותו, וכיצד לחסוך.

מגפון מקצועי
מגפון מקצועי

כמה עולה מגפון איכותי?

המגפונים אשר נמכרים לשוק הפרטי והציבורי הינם מגפונים איכותיים במיוחד בעלי עוצמת שמע גבוהה, כמו גם עם אפשרות לעיוות קול, אופציה אשר לא ניתנה ביחס למגפונים מהדורות הישנים יותר. אולם, יש לקחת בחשבון כי הנדבך אשר יקבע האם המגפון שלכם איכותי הוא מהיכן אתם רוכשים את המגפון, זאת לאור ריבוי מותגים וחברות אשר עוסקות בתחום ומציעות מגפונים בטווח מחירים אשר נע בין כמה עשרות שקלים לאלפים, תלוי ביצרן. באשר לשאלה כמה עולה מגפון איכותי, מחירו של מגפון נקבע על פי מספר פרמטרים: סוללה, יצרן ותוספות המותקנות על גבי המגפון הכוללות אפשרות להקלטה, עיוות קול ועוד. המגפונים הזולים ביותר יתחילו לרוב במחיר של 70 שקלים ואילך, ואילו המגפונים האיכותיים בעלי עוצמת סאונד מצוינת וכן סוללה עמידה לאורך שעות רבות יעלו בין 140-2,849 ש"ח בעבור מערכת כריזה קומפלט המכילה בידורית ניידת ובעלת פונקציות ייחודיות כדוגמת שליטה מרחוק. בנוסף, חשוב לוודא כי החברה ממנה אתם רוכשים את המגפון הינה חברה מובילה המספקת מגפון באיכות מצוינת ועם אחראיות.

השוואת מחירים לצורך רכישת מגפון

ניתן להוזיל באופן משמעותי את עלויות רכישת המגפון באמצעות השוואת מחירים. כמו בכל תחום בענף הצרכנות הנבונה, השוואת מחירים יכולה להוזיל את עלויות הרכישה באופן דרסטי, לעיתים בעשרות אחוזים. ניתן לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות באמצעות אתרים המתמחים בתחום, כמו גם ע"י בחינה של חברות מובילות בתחומן. חברה מובילה בתחומה ומומלצת הינה חברת ענק הסאונד. מגפונים איכותיים באתר של ענק הסאונד ניתן למצוא במגוון של מחירים ובהתאמה אישית למסגרת התקציב שלכם. בכך, תוכלו להבטיח כי אתם רוכשים מגפון איכותי מבלי לצאת מהבית, ועם אפשרות לקבלת אחראיות מלאה מצד החברה. נציגי החברה ישמח לעמוד לרשותכם בעת עת, לצורך בחירה של מגפון מושלם המותאם במדויק לצרכים ולמסגרת התקציב אותה קבעתם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם