כמה עולה לעשות שחזור מידע

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כאשר הכונן הקשיח שלך מתחיל ללחוץ או שהמחשב שלך מפסיק לאתחל והטכנאי המקומי לתיקון מחשבים מודיע לך בעצב שאין שום דבר שהם יכולים לעשות ואתה צריך לקחת את המכשיר שלך למעבדה לשחזור מידע, אחת השאלות הראשונות שעולות בראשך לעתים קרובות היא, "מהי מעבדה לשחזור מידע?" והשאלה השנייה היא בדרך כלל, "כמה עולה שחזור מידע?"

מתי יש צורך בשחזור מידע?

אובדן מידע הוא לא משהו שאתה יכול למנוע. הוא יכול להתרחש ממספר סיבות כמו למשל נפילת המערכת, כשל בחומרה, התקפת תוכנות זדוניות/וירוסים וכו'. בכל מקרה של מחיקת נתונים, עזרת שירות שחזור מידע מקצועי לא יסולא בפז. שירותי שחזור מידע זמינים באופן נרחב, גם באופן מקוון. אבל כמה עולה שחזור מידע?

מה המחיר של שחזור מידע?

המחירים של שחזור מידע יכולים לנוע מ-0 לאלפי שקלים. מחירי שחזור מידע תלויים בחומרת הבעיה. רוב המעבדות גובות כסף לפי חומרת הבעיה ומשך הזמן שלקח לטפל בה. ממש כמו שמתמחרים מוסכים את הטיפול במכוניות.

בעיות קלות כמו לחץ על הכונן הקשיח שהפתרון להם הוא מאוד קל ומהיר יעלו לכם ככל הנראה כמה מאות שקלים, כאשר המחיר הוא בעיקר תשלום על החלפת החלק הפגום.

לעומת זאת מקרים קשים יותר, לדוגמה כאשר הכונן הקשיח נרטב ונוצר קצר במחשב. אלו מצבים שהמחיר כנראה יהיה הרבה יותר גבוה. העבודה ככל הנראה תימשך מספר שבועות ויהיה צורך בעבודה של מומחה. גם אז הצלחת שחזור המידע לא בטוחה במאה אחוז.

מידע

באיזו מעבדה לשחזור מידע כדאי לבחור?

טווח המחירים של שחזור מידע הוא אכן מאוד רחב והמחיר יכול להגיע לסכום מאוד גבוה. אבל לפעמים לא כדאי לבחור את המעבדה שמציעה לכם את המחיר הנמוך ביותר.

שחזור מידע דורש ידע מקצועי וכלים שונים ולא כל מעבדה עובדת באותה צורה. למעבדה שיש לה כלי שחזור אחד בלבד יש פחות סיכוי להצליח לשחזר את המידע שלך, לעומת מעבדה שעובדת עם מספר כלים לשחזור.

בנוסף, ישנן מעבדות שעובדות עם כלים לשחזור מידע שאפשר להוריד מהאינטרנט והם לא תמיד כלים בטוחים לשימוש והם יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת. הרבה פעמים שימוש בכלים האלו מצריך הרשאות שיתוף שמציבים אתכם במצב בו אתם מסתכנים באיבוד הפרטיות שלכם.

כמו כן, כדאי לבדוק שהמעבדה שבחרת אכן מתמחה בשחזור מידע. יש הרבה מעבדות תיקונים שמתעסקות בחזרו מידע אך לא כולן מתמחות בכך, יש כאלו שפחות מנוסות בכך והן עובדות על סמך ניסוי וטעיה. במצבים כאלו יש סיכון שהם יפגעו בתקינות המכשיר, ביכולת של מעבדה מקצועית לשחזר את המידע וידליפו מידע אישי.

לסיכום, שחזור מידע הוא פעולה שצריכה להתבצע רק במעבדות מקצועיות המתמחות בכך. המחיר לשחזור מידע הוא מאוד רחב ויכול להגיע לסכום מאוד גבוה, אך אחוזי ההצלחה בשחזור מידע במעבדות מקצועיות הוא כמעט 100% ולכן אם המידע שלכם מאוד חשוב כדאי לשלם את המחיר.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם