כמה עולה רהיטים שונים לבית: ארון פינתי, ספה שזלונג ועוד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לצערנו לא נוכל לתת תשובה מדויקת כמה עולה ארון או ספת שזלונג, בעיקר כי מחירי רהיטים מורכבים ממשתנים רבים שכל אחד משפיע על המחיר. למרות המורכבות ננסה לעמוד על הרכיבים המשפיעים על המחיר. אגב, ללא קשר למחיר או הנוחות, אנחנו נרצה שיהיה לנו שזלונג ולו בכדי שנוכל לומר יש לנו שזלונג.

 

הברור מאליו – גודל וסוג החומר

ככל שהרהיט גדול יותר המחיר גבוה יותר, ככל שמדובר בחומר יותר איכותי (כמו עץ מלא או בד מכותנה מלאה לספה) המחיר יהיה גבוה יותר. למשל ארון פינתי בעל שש דלתות ייעלה יותר מארון בעל ארבע דלתות.

 

מה מטרת הרהיט?

בחירת רהיטים היא לרוב לא בחירה קלה ולא מהירה, מדובר במוצר שקונים אחת לכמה שנים ולכן מוצדק להשקיע בו מחשבה המתייחסת למה אנחנו רוצים ממנו?. האם להיות פשוט יעיל? האם יש לנו צורך מסוים ממוקד? או אולי שיעביר אמירה עיצובית, או שיצור זרימה ואנרגיה?

 

איפה ואיך קונים רהיטים ברשת?

ננסה להדגים את התשובה באמצעות תהליך רכישת ספת שזלונג (אמרנו שאנחנו אוהבים את המילה הזו).

בחירת החנות ברשת – הרשת מלאה בחנויות למכירת רהיטים, קודם נחפש חנויות רהיטים שמוכרות שזלונג, לאחר מכן נתחיל לברר את האמינות של החנות. אמינות מבררים באמצעות חיפוש חוות דעת וביקורות על החנות, זאת ניתן לעשות קודם כל דרך חיפוש שם החנות בגוגל ולראות אילו תוצאות מתקבלות. ניתן לחפש אותם בפייסבוק ולראות תגובות של לקוחות.

שאילת שאלות את הצוות בחנות – אל תפחדו ל"הציק" בשאלות לנציג בחנות, אפשר לעשות זאת בטלפון, או  דרך דרכי התקשרות שהאתר מציע. שאלות מומלצות: איפה זה מיוצר, האם ניתן לראות סרטון של ישיבה על הספה?, האם הצבע והתמונה של המוצר באתר זה אכן הצבע (לפעמים תמונות הן להדמיה בלבד).

בררו את האותיות הקטנות – האם המחיר כולל הובלה?, האם הכריות מגיעות עם ציפה? מהי האחריות וכיצד מיישמים אותה?

 השוואת מחירים, מבצעים והנחות- את החלק הזה אנחנו ממליצים לעשות לאחר ביצוע החלקים הקודמים וזאת מהסיבה שכל אלו צריכים להתבצע לאחר שבררתם אמינות וקיבלתם תשובות לשאלות. חבל לדבר על מחיר, מבצעים ולברר על הנחה ובסוף מתברר כי החנות אינה אמינה ואין עליה המלצות, או שהאחריות היא לשלושה חודשים ואתם צריכים להביא את הרהיט אליהם.

 

לסיכום,

כולנו זקוקים לרהיטים אך זה לא אומר שאנחנו צריכים לרוץ ולקנות את הראשון שרואים. אז נכון לא נוכל לתת לכם את המחיר של ארון פינתי או שזלונג או כל רהיט אחר, אבל אנחנו מקווים שעזרנו לכם להבין מה נדרש בכדי לבצע רכישה נכונה ובטוחה של רהיט שאמור לתת לכם שירות של כמה שנים.

סלון מעוצב

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם