כמה עולים ארונות אמבטיה מעוצבים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עד היום ארונות האמבטיה שלכם היו יחסית פשוטים, לא מושקעים ולא יפים במיוחד? התחלתם לחשוב שאולי עכשיו זה הרגע הנכון לעשות שינוי ואתם תוהים האם מדובר על הוצאה כלכלית גדולה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מה באמת ישפיע על המחיר?

בבואנו לנסות לענות על השאלה כמה עולים ארונות אמבטיה מעוצבים ויפים, צריך להבין שזה מאוד תלוי באיזה סוג של ארונות אתם בוחרים. למשל, האם אתם רוצים לקנות ארון קטן במיוחד שעליו יונח הכיור? או שאולי אתם רוצים ארון הרבה יותר גדול שמגיע גם לרוחב של 120 ס"מ? בנוסף לכך, הרבה פעמים גם השאלה האם אתם קונים מתוך משהו שקיים בתצוגה או שאתם מזמינים ארון בהתאמה אישית תשפיע על העלות הסופית. לא אחת קורה שגם הצבע של ארונות האמבטיה המעוצבים יכול להשפיע על המחיר, ולכן חשוב להיות עם היד על הדופק ולברר את כל הפרטים הקטנים והגדולים.

 

איפה קונים היום ארונות אמבטיה טובים?

למען האמת, עוד נתון משמעותי שישפיע על העלות של ארונות האמבטיה החדשים והיפים שלכם, זו כמובן השאלה איפה אתם עומדים לבצע את הרכישה. יש אפשרות לקנות אומנם בחנויות גדולות שמייבאות את המוצרים שלהן ממדינות מעבר לים, אך אם אתם יכולים לקנות ארונות מתוצרת ישראלית, למה שלא תעשו זאת? רכישת ארונות אמבטיה מתוצרת הארץ לרוב תוזיל את העלות ולכן שווה לחשוב גם על זה. בנוסף, כדאי לדעת שבכל חנות המחירים יכולים קצת שונים בסופו של דבר. כלומר, מספרים לכם שארון האמבטיה עולה 1300 ₪, אך בפועל, אנחנו רואים שצריך גם להוסיף תשלום על ההובלה שלו ועל הרכבתו בבית הלקוח. לכן, כדי שתוכלו להבין כמה אתם עומדים לשלם, חשוב מאוד לדבר עם נציגי החנות שבה אתם רוצים לקנות את הארונות ולהבין על כמה עומד המחיר הסופי.

 

האם יש טעם לנסות לחסוך ולהתקין את ארונות האמבטיה לבד?

ברוב החנויות שבהן תוכלו לקנות ארונות אמבטיה, תוכלו גם להזמין שירותי הובלה והרכבה. אם חשבתם לרגע לחסוך על נושא ההרכבה ולנסות לעשות את זה בעצמכם, כדאי שתעצרו לרגע ותחשבו על כך שוב. העניין הוא כדי להתקין ארון אמבטיה בצורה טובה, צריך לא מעט כלי עבודה ובדרך כלל לא מספיקות רק שתי ידיים עובדות. המיומנות הופכת את התקנת הארון להרבה יותר מדויקת ויפה, ולכן, אם כבר טרחתם וקניתם ארונות איכותיים, למה לבצע התקנה חובבנית? אתם תראו, כאשר תתחילו לעשות את כל הבירורים הנדרשים, שבסופו של דבר התקנת ארון אמבטיה זו לא הוצאה כלכלית כל כך גדולה ולכן לא כדאי שתוותרו על העניין הזה. אתם תראו שעם הארון החדש חדר האמבטיה שלכם ייראה הרבה יותר נעים ומזמין, כך שחבל לדחות את הרכישה אפילו בעוד יום אחד.

 

חלל ביתי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם