כמה עולה כיסא בר מעץ?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כבר מזמן אתם רוצים להחליף כמה מפריטי הריהוט של בית קפה שפתחתם מזה כמה שנים.

כי יש בלאי, כי צריך להתחדש, כי עבר עליכם ועל הלקוחות שלכם הרבה בשנתיים שהיו ופשוט חייב לשנות קצת על מנת להפיח רוח חדשה במקום.

ומה יכול להיות יותר נכון, מלהחליף כמה רהיטים, לפני שמחליטים להיות קיצוניים יותר ולעשות שיפוץ מלא, שיכלול כנראה גם שבירת כמה מהקירות.

איפה מחפשים ריהוט טוב? למה איקאה היא רעיון פחות מוצלח ומהם הטרנדים החמים מבחינת העיצוב לשנים הקרובות? הכל, אבל הכל בכתבה לפניכם.

 

 ממה מתחילים?

שולחן או כיסא בר הם הרהיטים הבסיסיים שיש לכם בעסק וכדאי להתחיל דווקא מהם. כפי שכבר ציינו, יש המון בלאי, שולחנות שנשרטים וכסאות שמתחילים לחרוק ברגע שמתיישבים עליהם, הרגליות שהתרופפו ושאר הדברים האפשריים.

בטוחים שתרצו גם לצבוע על הדרך איזה קיר או שניים ולעשות קצת שפכטל, אבל מה שבאמת ישנה את העיצוב של המקום זה הריהוט או בעצם בהגדרתו השנייה עיצוב הכסא והבר.

 

 איפה מחפשים?

לא חסר חברות שמתמחות באספקת ריהוט לבתי קפה ומסעדות. בכל זאת, אנחנו רוצים לקבל ייעוץ והכוונה, הבנה של מה נכון לנו מבחינת החלל שיש ברשותנו ומה המסר שאותו נרצה להעביר ללקוחות שלנו. לכן, מקומות שמתמחים בריהוט לבתי קפה ומסעדות, הם הבחירה הנכונה.

 

 מה רע באיקאה?

שום דבר. אנחנו בטוחים שאתם, בדיוק כמונו, אוהבים את איקאה ומחפשים כל פעם תירוץ חדש למה תרצו לבקר בה. אנחנו לגמרי איתכם בזה. אבל הריהוט של איקאה, הוא תמיד מגניב עיצובית אבל לא תמיד עמיד מספיק לשימוש בעסק ואנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו מחליפים הכל שוב, תוך זמן קצר יחסית.

אפשר לגשת, לקבל רעיונות, להבין מה מוצא חן בעיניכם ומה פחות. סקר שוק הוא תמיד דבר מבורך. אבל את הרכישה נמליץ לכם לעשות במקומות שמתמחים בפתרונות ריהוט לבתי קפה ומסעדות.

 

 היתרונות הנוספים של מומחים לריהוט

מקומות שמתמחים באספקת רהיטים לבתי עסק, רגילים לכך, שרוכשים מהם כמות יפה של מוצר מסוים, לכן בנוסף לזה שמקומות כאלה יהיו ערוכים מבחינת המלאי וזמינות המוצר – שזה יתרון בפני עצמו, הם גם יוכלו לעשות לכם הנחה יפה או פריסה נוחה לתשלומים. זה תמיד בונוס.

 

 מה in מבחינה עיצובית?

בזמן שכולנו נתקענו בבית, בבידודים למיניהם, מה שבאמת היה חסר לנו בחיים זה הטבע. ולכן, מבחינה עיצובית, נכון לבחור רהיטים שמשחקים בדיוק על נקודה זו – החזרה לטבעי, חזרה לבית החם, הישן והטוב, שמוקף בצמחיה.

רהיטי הייטק מינימליסטיים מוחלפים ברהיטי עץ ומשרים אווירה של חום, נוחות, מקום שהוא בטוח ועוטף. כי זה בדיוק מה שכולנו נזקקנו לו בכל השנתיים המורכבות שעברנו.

בחירת רהיטים  – השאירו למומחים

רהיט

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם