כמה עולה מיטה זוגית שמגיעה עם שידות לילה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לפני שנדבר על השילוב הקדוש של מיטה זוגית עם שידת לילה, נרצה לדבר קצת על מיטה זוגית בנפרד ועל שידת לילה בנפרד. כדי להבין כיצד השילוב של שני הפריטים והיחידות מגיע לכדי איחוד כה פורה ומתאים.

 

סיפורה של מיטה זוגית בחדר השינה

מהי מיטה וכיצד היא תומכת את חיינו? שכן, רבים מאיתנו יכולים לשכב על הרצפה, או על ערמת קש כפי שבוודאי עשו אנשים רבים למשך תקופות בהיסטוריה. ובכן, מיטה משמשת כמה מטרות:

  1. מספקת גובה מעל הרצפה שעוזר להימנע מיצורים שחולקים אותה עם בני האדם (כמו חרקים, לדוגמה)
  2. מספקת מרחק מהרצפה ובכך עוזרת להימנע ממגע עם רצפה קרה
  3. מספקת בסיס למזרן ובכך עוזרת לשמור עליו (אם היא מתאימה לו באמת)
  4. נראית ממש טוב באופן כללי ומשלימה את העיצוב בחדר
  5. מסמנת נקודה ברורה בחדר המיועדת לשינה ופעילויות-מיטה אחרות

 

יתרונות בהחזקת מיטה

והרי, בלי מיטה לא נוכל לעשות את כל הדברים הללו. אם היינו זורקים מזרן על הרצפה, לא הייתה הפרדה בינו לבין הרצפה ובין הטמפרטורה שלה. והרי, הטמפרטורה של גופנו עלולה לרדת במהלך השינה בלאו הכי. זו הסיבה שרבים האנשים שבוחרים להתכסות בשמיכות ובבגדים ארוכים בזמן השינה. ואם המזרן יצור קשר ישיר עם הרצפה ייתכן שהוא יוסיף למידת הקור.

 

מיטה זוגית: מרחק מהרצפה

יתרה מכך, הקרבה לרצפה יכולה לחשוף לשלל החרקים האקראיים המשתייכים למקום. וכמובן, אין בסיס יציב להכיל את המזרון ולאפשר לו אוורור (מהצד התחתון שלו). וכל שכן, מזרן כשלעצמו לא בהכרח מספק נקודה ברורה לשינה ופעילויות-מיטה אחרות כי ניתן להעביר אותו ביתר קלות. הוא לא נהנה מאותה מידת "קביעות", שיש במיטה כבדה שיושבת בנקודה מסוימת. כך שניתן להגיד שההבדל בין מיטה לבין מזרן, הוא ההבדל בין מגורי קבע למגורים זמניים.

 

שילוב שידת לילה בחדר המיטות

ציינו קודם שמיטה מאפשרת הפרדה מסוימת מהרצפה והגבהה במידה כזו או אחרת (תלוי בגובה המיטה). יש לכך מספר יתרונות נוספים:

  1. יש פחות צורך להשקיע אנרגיה כדי להיכנס או לצאת מהמיטה (פחות טווח תנועה)
  2. יש יותר נגישות לשידות לילה

 

תפקידו של הגובה בגישה לשידת הלילה

כלומר, כשיש גובה מספק ניתן לגשת למגירות ולתאים השונים שיש בשידת לילה. שידת לילה מאפשרת לנו מקום אחסון נוח לכל החפצים שאנחנו רוצים לשמור בהישג יד ועם זאת לא נרצה לשמור ממש על המיטה לידנו, או על הרצפה לידנו. בין אם מדובר על כוס מים, משקפי קריאה, ספר, מנורת קריאה או במקרים מסוימים גם מכשירי חשמל. אנחנו לא מעלים כאן שיפוט ועם זאת מבחינה איכות והיגיינת שינה מומלץ לישון בחדר שלא מכיל מכשירי חשמל שונים.

 

מיטות זוגיות שמגיעות עם שידות לילה

היתרון הגדול בשילוב בין מיטות זוגיות יחד עם שידות לילה (עבור שני בני הזוג) הוא ביכולת לנהל תא ביתי ממש ליד המיטה. מצד אחד, המיטה גם תורמת לנראות החדר, גם לנוחות והגנת המזרן, גם לאיכות השינה (בדרך הייחודית שלה), וגם ביכולת לאחסן פריטים ביתר קלות בשידת הלילה. בעוד שידת הלילה תומכת ביכולת לשמור פריטים בהישג יד והיא כשלעצמה יכולה להחמיא לעיצוב הכללי והאישי של חדר השינה. טווח המחיר יכול להתחיל במאות שקלים ולהגיע גם לאלפי ועשרות אלפי שקלים. מאוד תלוי במאפיינים הפריטים שנרצה לרכוש והצרכים השונים שנרצה לתת עליהם מענה כדרך רכישתם והצבתם בחדר השינה.

מיטה זוגית עם שידות לילה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם