כמה עולה לבנות פריטים שונים לבית מעץ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הבית המושלם עשוי בעיקר מאהבה, ומרהיטים איכותיים שאנו אוהבים ומעריכים.

ישנן דרכים רבות להגיע לבית שאנו רוצים לגור בו, ועלינו רק לבחור.

פריטים מעץ הפכו מזמן לסטייל בקרב פריטי הבית, והם מאוד פופולריים ומומלצים בשל העיצוב המגוון שלהם, הפשטות והיופי שבהם.

אך כל היופי האמיתי הוא לבנות מאפס את הרהיטים השונים, ולהנות מרהיטים שאנו יצרני בכוחות עצמנו ובזכות העצים.

 

גדר עץ לגינה – תהפוך אותה למרשימה

רבים מהבתים בישראל כבר משתדרגים ועוברים לגדר מעץ. הגדר שעשויה מעץ, מוסיפה אסתטיות מושלמת לגינה שלנו ומעניקה לנו ולעובדים ושבים מראה מדהים להפליא. הגדר לרוב עשויה מעץ אורן, שזו העץ הנפוץ ביותר ליצירת הגדרות הללו, או עץ איפאה אפילו. וישנם גם גדרות מבמבוקים. מחיריו של עץ אורן נע בין 200-450₪ בממוצע לכל מ״ר. גדר מעץ איפאה יעלה סביב 350-650₪ לכל מ״ר. גדר במבוק, תעלה סביב ה100-300₪ לכל מ״ר.

 

פרגולה מעץ היא הכי יעילה שיש

בטח יצא לכם לחלום על הפרגולה המושלמת תחתיה תוכלו להסתתר מקרני השמש החמות בקיץ, ומהגשמים הסוערים בחורף. הפרגולה משמשת רבות גם לאירוח, והיא ממקסמת את החצר בזכות יופייה המרהיב. המחירים שלה משתנים בהתאם לסוג העץ, לקושי העבודה, לאיכות החומרים ועוד. הם נעים סביב ה400-700₪ לכל מ״ר. אך עם זאת, ישנם אנשים שמעדיפים סוג עץ יותר איכותי ויקר, והוא לרוב נע בממוצע בין 550-1,000₪ לכל מ״ר.

 

עם דק מעץ הבית ייראה יותר נוצץ

דק מעץ הוא מאוד פופולרי בקרב הפריטים העשויים מעץ ונמצאים בבתים שלנו. הדק הוא בעצם המרצפת שלנו. הוא יכול להיות בתוך הבית, במרפסת וגם בגינה. הוא מרהיב ביופיו, מאוד מיוחד ומוסיף המון צבע וחום לבית החם שלנו. כמו עם הגדר, גם דק עשוי מעצי אורן, איפאה ואפילו עצי טיק שהם עצים חזקים מאוד ויקרים. דק מעץ אורן נע סביב ה250-400₪ למ״ר. דק העשוי מאיפאה יקר יותר, ומחירו נע בין ה550-700₪ למ״ר. ואפילו יקר יותר הוא עץ הטיק, שדק לסוג עץ זה עולה סביב ה1000₪ לכל מ״ר.

כדי לא להסתבך מדי, לרשותכם עומדת האופציה לבצע בנייה בעץ מבית ש.ע.מ בנייה ופיתוח בצורה מקצועית עם אנשי מקצוע ידועים בתחום, מאחר ולבד זו תהיה עבודה קשה למדי, ותצטרכו עזרה. אנשי מקצוע יוכלו לראות את הבית ולהעריך עבורכם את המחיר, להציע לכם את שלל ההצעות האפשריות ולעבוד איתכם בנוחות.

 

פריטים מעץ שווים כל מאמץ

הפריטים השונים של בניית העץ, בעיקר היקרים יותר, כואבים בכיס. אבל יחד עם זאת, הם יוצרים לנו את הבית המושלם שתמיד רצינו, עם אווירה טבעית ונינוחה, יותר פסטורליות וצבעים חיים המתאימים לכל אקלים. למען הסר ספק, ישנם סוגי עצים שונים במחירים משתנים וחשוב לבחור בהתאם לנו, ולהתייעץ עם איש מקצוע על כך.

מזנון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם