כמה עולה שולחן פסיפס?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הביעו סגנון וטעם מובהקים עם מבחר שולחנות פסיפס מרוקאים אותנטיים. הפכו את הסביבה שלכם לנפלאה, נוחה ונעימה. קשטו את החדרים בבית או במשרד שלכם, עם השולחנות  הייחודיים והיפים האלה, ואל דאגה המחיר לא כזה מפחיד כמו שחשבתם. כיום בזכות דאר מרקש, גם אתם יכולים לרכוש שולחנות פסיפס אותנטיים, ועבודת יד במחיר שווה לכל כיס.

 

שולחנות פסיפס שונים

בחנות המקוונת של דאר מרקש תוכלו למצוא מגוון עשיר ויוקרתי של שולחנות פסיפס, בצבעים, גדלים ועיצובים שונים. הכוללים:

שולחנות פסיפס

שולחן פסיפס טמגרוט

שולחנות פסיפס מסוג טמגרוט, הינם שולחנות פסיפס בעלי 3 רגליים. זמינים בגודל L (לארג'), וM (מדיום). כאשר השולחנות במידה L, מגיעים בקוטר של 50 סנטימטרים, ומתנשאים לגובה של 50 סנטימטרים, ומחירם 799 שקלים. שולחנות במידה M, מגיעים בקוטר וגובה של 40 סנטימטרים, ומחירם 699 שקלים.
מדובר בשולחנות הנבנים בעבודת יד לחלוטין ומיובאים ממרוקו במיוחד בשבילכם, עם עיצוב אותנטי, אשר מגייס את האנרגיות הטובות של צבעים חמים אליכם לתוך הבית.

 

שולחן פסיפס קוטר 120 סנטימטרים

שולחנות הפסיפס בקוטר של 120 סנטימטרים הינם התופסת המבוקשת על מנת להעניק לפינת האוכל שלכם, או לסלון שלכם את המגע הדרוש. אשר מגייס את האנרגיות הטובות של מרוקו אל תוך פינת האוכל שלכם. שולחנות המגיעים בעיצובים מהממים. הכוללים שימוש במוטיבים דקורטיביים אותנטיים, צבעי אדמה, גווני טורקיז וגוונים כחולים. אשר יעזרו להכניס את האווירה המרוקאית לביתכם. שולחנות אלו מתנשאים לגובה של 75 סנטימטרים, וניתנים לרכישה במחיר של 2099 שקלים לשולחן, לא כולל עלויות משלוח.

 

 שולחן פסיפס 100 סנטימטרים

בדומה לשולחנות הפסיפס בקוטר של 120 סנטימטרים גם השולחנות הללו מגיעים בשלל צבעים ועיצובים. שולחנות הללו הינם עבודת יד 100 אחוז, ומיובאים במיוחד עבורכם. מידי מיטב אמני הריהוט במרוקו, אשר דואגים לספק תשומת לב לכל פרט קטן בשולחן שלכם. הם גם מתנשאים לגובה של 75 סנטימטרים, ומחירם נע בין 1800 ל2000 שקלים לשולחן. כאשר עלויות המשלוח אינן כלולות במחיר.

שולחנות פסיפס

תנאי רכישה של שולחנות הפסיפס של דאר מרקש

שולחנות הפסיפס האותנטיים של דאר מרקש מוצעים למכירה רק בהזמנה מראש, וכרוכים בעלויות של שליחה בדואר לחבילות גדולות. אזורי המשלוח של דאר מרקש כוללים את: אזור המרכז, אזור חיפה והקריות, אזור ירושלים ואזור הדרום. משלוחים של שולחנות פסיפס מרוקאים לאזורים הללו יחושב בשלב התשלום, ביחס לכתובת הלקוח. בנוסף לזאת, אתם גם יכולים לאסוף את שולחנות הפסיפס ללא עלויות משלוח ממחסן החלוקה שלנו בטירה.

 

שולחנות פסיפס אותנטיים

עבור שולחנות פסיפס המיוצרים באופן מרוקאי מסורתי. ב100 אחוזים של עבודת יד שנעשתה על ידי בעלי המלאכה הטובים ביותר במרוקו. לכן בשולחנות הפסיפס של דאר מרקש, שום שולחן איננו זהה לקודמו, ויתכנו שינויים קלים בגווני הצבע ובמידות של חלק מהשולחנות.

שולחנות פסיפס

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם