כמה עולה התייעצות עם עורך דין אחרי עבירת מס?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עבירות מס הן בגדר שדה מוקשים משפטי קשה ומורכב. החוק מתייחס אל עבירות המס בחומרה רבה, בין אם בוצעו עבירות טכניות הנובעות מחוסר ידע או חוסר תכנון מוקדם, ובין אם עבירות מהותיות שמטרתן התחמקות מתשלום מתוך כוונה. אל מול גופים עוצמתיים כמו רשויות המס לא ניתן לעסק, קטן כגדול, להתמודד. לכן דרוש ליווי צמוד של עורך דין מיסים. בכתבה זו ננסה להבין את עלויות ליווי שכזה.

 

עבירות מס

כאמור, עבירות מס אינן כאלו שיש להקל בהן ראש. הרשות השופטת נוטה להטיל עונשים כבדים על אלו העוברים עבירות מסוג זה, והעונשים נעים בין חמש לעד עשר שנות מאסר, בהתאם לדרגות החומרה לכל מקרה. מטרת הענישה הכבדה היא בין היתר גם מניעתית- בבחינת למען יראו וייראו. אם אתם חוששים שנקלעתם לסיטואציה בה אתם נחשדים בביצוע עבירות מס, חובה להתחיל תהליך ליווי מקצועי במשרד עורכי דין מיסים. תוכלו למצוא מענה מומלץ ביותר במשרדו של עו"ד מיסים משה קריסי.

 

הצורך בעורך דין מיסים

התנהלות מול רשויות המיסים מצריכות דיוק רב ושקיפות מלאה בנוגע למצב העסק שלכם, הרווחים וההפסדים, ההוצאות וההכנסות. אי סדרים ואי דיוקים, גם אם מדובר בעבירות טכניות ופשוטות הנובעות מתכנון מיסים לקוי או לא מקצועי, עשויות להסלים את המצב במהירות ולהביא אתכם לפתחה של חקירה באזהרה בחשד לעבירות מס. אל מול גופים אדירים אלו, לא יכול האזרח הקטן לעמוד בכוחות עצמו, כמו גם חברה כזו או אחרת. לכן ישנה חשיבות מכרעת לייצוג מקצועי ומנוסה של עורך דין מיסים.

 

תהליך העבודה של עורך דין מיסים

עורך הדין לענייני מיסים אחראי על ליווי כל התהליך, מן הפגישה הראשונית ועד אחרונת הוועדות בעניינכם. השירות יכלול אפיון מסמכים, איסוף ראייתי לבניית התיק שלכם, ליווי וייצוג בהליכים המשפטיים השונים וכן בניהול העניינים אל מול רשויות המיסים לרבות משרדי הפקידים ותובעי מע"מ.

 

עלויות שירותי עורך דין מיסים

בחלק ממשרדי עורכי הדין לענייני מיסים, יוצע לכם ייעוץ ראשוני בחינם. מחירו של ייעוץ ראשוני מגיע נע בין 500-700 שקלים. שירותים נוספים כמו מחירי פגישה החל מהפגישה השלישית יכולים להגיע עד 1,000 שקלים לפגישה, ייעוץ דיני מיסים לעסקים יגיע גם הוא ל1,000 שקלים, והעמלה הכוללת של עורך דין מיסים ינוע בין 10-20% מערך התביעה הכולל. פעולות נוספות כמו שליחת התרעות, כתיבת תצהירים או הכנת כתב השראה יגיעו ל500 שקלים לעבודה.

 

לסיכום

לא ניתן לומר כי עבודתו של עורך הדין לענייני מיסים היא זולה. היא עשויה להאמיר לעשרות אלפי שקלים במסגרת שכר הטרחה שלו, כמובן בהתאם לתחום ההתמחות והיקפו של התיק הרלוונטי. אך נוכחותו וייצוגו של עורך דין מנוסה וותיק בתחומו יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון, לכן אין לחסוך בעלויות כאשר מדובר באיכותו של עורך הדין אותו אתם צריכים לבחור.

עבירת מס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם