כמה עולה ספת שזלונג?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם מחפשים בביתכם נוחות מרבית ופרקטית, שתוסיף רבות גם לעיצוב הבית, אז הגעתם למקום הנכון. ספות השזלונג כבר מזמן הפכו למוצר בסיסי בעולם עיצוב הפנים. אינספור ישראלים כבר רכשו ספת שזלונג גדולה ונוחה ונהנים ממנה. אין ספק שמדובר בתוספת נפלאה, אך עם זאת חשוב לדעת איך לקנות את המוצר באופן מושכל ולהכיר את כל האפשרויות שעומדות בפנינו.

 

רגע, מהי בכלל ספת שזלונג?

ספת שזלונג היא ספה גדולה ומרווחת אשר אחד מצידי הספה ארוך יותר כך שמתאפשרת שכיבה על הספה. ניתן לקרוא לספת שזלונג גם ספה פינתית אך ברוב המקרים ניתן להניח אותה בכל חלק של הסלון או החדר, גם במרכז החלל. קיימות ספות שזלונג מעוצבות ממספר סוגים וניתן להשיגן כמעט מכל חומר ובכל צבע. קיימות למשל ספות שזלונג מתקפלות אשר באמצעות הרמה פשוטה ניתן לקצר ולהאריך אותן בהתאם לצורך.

כורסה

טווח המחירים של ספת שזלונג

מחיר הספה משתנה ביחס למספר גורמים כמו גודל הספה, צבעה, סוג הבד או החומר ממנה עשויה, מילוי ועוד. מחירה של ספת שזלונג נע בין 3,000 ₪ ל6,000 ₪. ניתן גם למצוא ספות יוקרה בעלות מראה בוטיקי אשר לרוב מיוצרות בעבודת יד גם במחירים גבוהים יותר שיכולים להגיע ל8,000 ₪ ויותר. חומרים מסוימים כמו עור למשל נחשבים ליקרים יותר ולכן המחיר במקרה זה יהיה גבוהה ביחס לספות אחרות.

 

מהם היתרונות של ספת שזלונג?

ספת שזלונג היא ספה אשר מעניקה לבית אווירה קלילה ונינוחה יותר. לרוב ספות הן ישרות או קטנות יותר לכן קניית ספת שזלונג מהווה אמירה כי הנוחות בבית היא בראש סדר העדיפויות וכך נוצרת בבית תחושת רוגע. מעבר לכך, השזלונג היא פשוט ספה נוחה במיוחד והיא מאפשרת למי שמשתמש בה לשכב, להתרווח ולהנות מהקנייה המשתלמת.

בנוסף לנוחות, ספת שזלונג מוסיפה צבע רב בבית והוספה שלה יכולה להפוך בין רגע עיצוב מלאכותי או משעמם לזוהר ומלא חיים. עם זאת, חשוב גם לזכור שמפאת הגודל של השזלונג חשוב לוודא מראש כי המידות של הספה אכן מתאימות לגודל הבית והמרחב בו תרצו להציבה.

כורסה

באילו סגנונות עיצוביים תתאים ספת השזלונג?

למזלנו הרב, לרוב לספות שזלונג יש מראה חלק ואחיד לכן בראש המקרים הספה תוכל להתאים כמעט לכל עיצוב שעולה על הדעת. עם זאת, מעצבי פנים מרבים לעשות שימוש בשזלונג בסגנונות עיצוביים קלאסיים אשר תואמים את המראה החלק והנקי של הספה ובמקרים שונים יבחרו בשזלונג גם בסגנונות נועזים יותר כמו סגנון הבוהו שיק על מנת לעשות שימוש בדומיננטיות של הספה במרחב הבית.

 

סיכום

מעצבים את הבית שלכם ומתלבטים בין נוחות לנראות? ספת שזלונג היא הפתרון עבורכם. ספה זו אשר מחירה נע בין 3,000 ל- 6,000 ₪ היא גדולה ומרווחת מהממוצע, ובנוסף לכך היא אלגנטית במיוחד, ותוכל להשתלב בצורה מושלמת כמעט בכל עיצוב. כל מה שנשאר הוא למצוא את ספת השזלונג המושלמת עבורכם. בהצלחה!

כורסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם