כמה עולה פינת אוכל מעוצבת לבית או לעסק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פינת אוכל מעוצבת יכולה לעשות את ההבדל בין בית שגרתי לחלל עיצובי שידהים כל אורח שייכנס לבית.

לחלופין, היא יכולה לשוות לעסק שלכם מראה יוקרתי, מהוקצע ומתוחכם.

אך מהם הגורמים שישפיעו על מחיר של פינת אוכל מעוצבת?

הנה הגיע הרגע שלכם לעצב את הבית או המשרד החדש. חשבתם על פינות הישיבה, על מה לתלות על הקירות, אבל לא פחות חשוב בתכנון העיצובי לקחת בחשבון גם את פינת האוכל. פינות אוכל מעוצבות יכולות להיות תוספת משמעותית להשקעה הכספית, אך אין לזלזל ביתרונות שלהן למראה הכולל של החלל. אלה הדברים שיש לקחת בחשבון אם מחליטים ללכת על פינות אוכל מעוצבות.

 

פינת אוכל בעיצוב אישי

פשוט ואפשרי כמובן ללכת לחנות ולבחור פינת אוכל מן המוכן. זו אינה אפשרות רעה, בעיקר כי חלק מחנויות הרהיטים יאפשרו לכם לעשות שינויים מסוימים בפינות האוכל שהן מציעות. עם זאת, פינת אוכל שמעוצבת אישית עבורכם על ידי אומן בטוח תהיה ייחודית לחלוטין ותוכלו להשפיע על העיצוב שלה באופן מוחלט. מחירה של פינת אוכל כזו יהיה גבוה משמעותית משל פינת אוכל מוכנה.

 

עץ מלא, נחושת, שיש או זכוכית

פינות אוכל מעוצבות יכולות להיות עשויות מחומרים מיוחדים, כגון שילובים יוצאי דופן בין עץ מלא לשיש בצבעים שונים, למתכות לא שגרתיות כמו נחושת או פליז ולזכוכית. שילוב החומרים יוצר רהיט מרשים שאינו דומה לשום דבר מוכר ומשווה מראה יוקרתי לכל חלל שהוא נמצא בו. מחירם של חומרים אלה גבוה באופן ניכר מהמחיר של חומרים סטנדרטיים יותר.

 

פינות אוכל עתיקות

עוד אפשרות שכדאי לשקול כשחושבים על רכישת פינת אוכל מעוצבת היא בחירה בפינת אוכל עתיקה. ישנן חנויות ענתיקות המציעות רהיטים בני עשרות אם לא מאות שנים העשויות מחומרים עמידים במיוחד ומעוצבות בסגנונות שאי אפשר למצוא כיום. אין דבר מרשים יותר מפינת אוכל בסגנון אירופאי של המאה ה-19 שהופכת למרכז המטבח המודרני. עם זאת, חשוב לזכור שככל שרהיט עתיק יותר, כך מחירו נוטה לעלות.

 

בחירת הכיסאות

כל מה שנאמר למעלה לגבי בחירת השולחן נכון גם לגבי בחירת הכיסאות המתלווים לפינת האוכל. מה שחשוב לזכור הוא שאם אתם בוחרים בשולחן מעוצב, על הכיסאות להתאים במראה, בסגנון ובגודל שלהם לשולחן. עליהם גם להיות כמובן נוחים במידה מספקת. זכרו להשאיר מספיק תקציב לרכישת כמות הכיסאות שתצטרכו עבור פינת האוכל.

 

פינת אוכל מעוצבת – השקעה משתלמת

כפי שניתן לראות, יש אפשרויות בחירה רבות לפינות אוכל מעוצבות לבית או לעסק. אם החלטתם ללכת על הכיוון הזה ויש לכם את התקציב הדרוש – זו יכולה להיות בחירה נבונה ביותר. את מחירן המדויק של פינות אוכל מעוצבות תוכלו לברר אחרי שגיבשתם החלטה מה הקריטריונים החשובים לכם. לכל חנות טווח מחירים משלה.

 

סלון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם