כמה עולה מחסן תעשייתי למכירה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לקנות מחסן תעשייתי רצוי לבצע כמה בדיקות הכרחיות לפני הרכישה על מנת שתוכלו לוודא כי רכשת את המחסן הנכון עבור העסק שלכם. במאמר זה נביא בפניכם רשימת שאלות שיכולות לכוון אתכם אל המחסן הנכון עבור העסק שלכם ולבצע את הרכישה בצורה נבונה.

 

הכינו רשימה

השלב הראשון יהיה להכין רשימה עם כל הצרכים שלכם לצורך מבנה תעשייתי למכירה עבור העסק שלכם, את אותה רשימה תשוו אל מול הנכסים שמצאתם ואתם מעוניינים בהם. וודאו אם המחסן מתאים לעסק שלכם מבחינת גודל וגובה?

 

בקרו בשטח

לפני שאתם רוכשים נכס מסוים עליכם לבקרו פיזית ולבחון אותו בכדי שתוכלו להתרשם ממנו במציאות לאורך כל שעות היום. שאלו את עצמכם האם האופן בו מתוכנן המחסן יכול להתאים לעסק שלכם? האם מצבו הפיזי של המחסן תקין או שמא ידרוש מכם לשפץ אותו בכדי להתאים אותו לעסקכם?

 

ערכו בדיקות לפני הרכישה

רצוי שתשיגו כמה שיותר מידע על הנכס שלכם מבחינת המצב שלו כיום ומה עתיד להיות באזור בו הוא נמצא. את המידע הזה תוכל להשיג דרך האינטרנט לפי תב"עות החלות על האזור, על ידי פנייה לוועדה מקומית או אזורית לתכנון ובנייה ובדקו מה הייעוד שלו. חשוב לוודא מהם אחוזי הבנייה המותרים בסביבה, דבר היכול להשפיע על המחסן שלכם, מהם צירי התנועה שסמוך לנכס, ומה הבנייה העתידית בסביבת המחסן.

 

ארנונה

כמובן שכמו במגורים גם כאן עלות הארנונה נמדדת על פי מ"ר ועליכם לבדוק מהם מחירי הארנונה באותה הרשות בה אתם רוצים לרכוש את המחסן. הסיווג בו המחסן מסווג יכול להשפיע מאוד על הבחירה שלכם בו כיוון שזה מעיד על ההתאמה שלו עבור העסק שלכם. במידה והמחסן מסווג רק כתעשייה קלה או ירוקה ולכם עסק של תעשייה כבדה לא תוכלו להתאים אותו לעסק שלכם עד שתבצעו שינוי ייעוד למגרש שזו תהליך שיכול לארוך שנים.

 

ליווי מקצועי

רבים מאיתנו לא מבינים בתהליך ולא יודעים מה החוקים אומרים אל מול הצרכים שלנו, לכן עדיך להיוועץ עם אנשי מקצוע. מתווכים יוכלו להפנות אתכם את הנכסים המתאימים לכם לפי צרכי העסק שלכם ואילו עו"ד יוכלו לדאוג לכל הפן המשפטי והחוזי אל מול הקונים. מחסנים למכירה היא הוצאה לא קטנה ודורשת בדיקות רבות שצריכות להתבצע לפני הרכישה, לכן כדי להיות בטוחים, העזרו באנשים שזו המומחיות שלהם.

 

עלויות נוספות

מלבד הסכום הכספי אותו תשלמו על הנכס עצמו ישנם עלויות נוספות שיתלוו לתהליך. תשלום לאנשי מקצוע כמו מתווכים, עו"ד, שמאים וכמובן המיסים והריביות שתשלמו בעת לקיחת משכנתא על הנכס במידה ותצטרכו. תשלום על פתיחת תיק והיטלי השבחה, לכן חשוב שתחשבו את כל ההוצאות הנלוות יחד עם הוצאות העסק ובדקו האם זה כלכלי עבורכם.

מחסן תעשייתי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם