איך מחשבים מחיר הובלה מעיר לעיר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם מדובר בהובלת דירה ובין אם בהובלת משרד, אנשים רבים זקוקים לשירותי הובלה מעיר לעיר. המאמר יפרט איך מחשבים מחיר הובלה מעיר לעיר.

 

חישוב מחיר הובלה מעיר לעיר

כאשר מחפשים הובלה מעיר לעיר מקבלים הצעת מחיר מהמוביל המורכבת ממספר פרמטרים. בראש ובראשונה יש משמעות לסוג ההובלה. האם מדובר בהובלת דירה, הובלת משרד, הובלה של רהיט, הובלה של פסנתר ועוד. שנית, צריך לתת מידע על מספר החדרים של הדירה או המשרד ומה סוג הריהוט. כלומר, האם צריך להוביל מכונת כביסה, מקרר וכד'.

שלישית, צריך לדעת מה המרחק מהעיר שממנה מובילים לעיר היעד. על כל 50 ק"מ המחיר עולה ולכן מדובר על אלמנט משתנה. כמובן שאם המעבר באותה העיר, לא תהיה עלייה במחיר. לבסוף, במידה ונזקקים לעוד שירותים כמו העברת ריהוט עם מנוף, קופסאות אריזה או פירוק והרכבה יש לציין זאת בפני המוביל.

מחיר הובלה

כיצד תוכלו לחשב בקלות את מחיר ההובלה?

אם פעם היינו צריכים למצוא מוביל מומלץ ולקבל ממנו הצעת מחיר תוך השוואה עם מובילים אחרים, כיום ישנם אתרי אינטרנט ייעודיים שניתן למצוא בהם מחשבון בו מקליקים את הנתונים ומקבלים את מחיר ההובלה. זוהי דרך מצוינת כדי לקבל מושג על העלויות הצפויות ולדעת איך לתכנן את התקציב. חשבו בעזרת מחשבון הובלות וקבלו את מחיר ההובלה עבורכם.

 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים הובלה?

לפני שמזמינים הובלה צריך למצוא חברה אמינה, מנוסה ומקצועית להובלות עם המלצות וזמינות לתאריך של ההובלה. חשוב לבדוק עם המוביל האם המחיר הוא למבנה עם מעלית או ללא מעלית והאם ישנה חשיבות לקומה במידה ואין מעלית. המחיר משתנה כאשר צריך לעלות במדרגות.

בנוסף, יש לדעת שהמחיר אותו מחשבים במחשבון מחיר הובלות הוא ללא מע"מ ואינו מייצג את כל חברות ההובלה כי החישוב הוא ממוצע. לפיכך, הצעת מחיר ממוביל צריכה להיות מפורטת על כל תוספת ועם לוחות זמנים.

 

האם חברת ההובלות אחראית על החפצים שלכם?

ברוב חברות ההובלה ניתנת אחריות על הריהוט והציוד במידה והוא נופל, נשרט או נפגע. החברות מחזיקות בביטוח צד ג' ולכן הן מכוסות מפגיעות. לפיכך, בקשו מהמוביל לפני ההובלה את פוליסת הביטוח שלו ובדקו האם היא מכסה תכולה. על אף זאת, ישנן חברות הובלה שיבקשו תוספת תשלום על הביטוח.

במידה והריהוט ניזוק ויש השתתפות עצמית גבוהה, יהיו גם מובילים שיציעו לתקן את הנזקים או ידרשו את ההשתתפות מכם לכן יש להקפיד על עניין האחריות והביטוח. לסיכום, מחשבון המחשב את מחיר ההובלה מעיר לעיר כולל את רוב הפרמטרים אך ישנם דברים שצריכים להוסיף ולבדוק מול המוביל איתו יצרתם קשר.

מומלץ לנסח חוזה בינכם לבין המוביל בו משתמע כל מה שכלול במחיר, הביטוח ועוד.

מחיר הובלה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם