כמה עולה ביצוע סגירת חורף לעסק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סגירת חורף לעסק מהווה פתרון לניצול כלל חלל העסק בימי החורף הקשים.

הסגירה מגנה על החלל הפתוח מפני נזקי החורף ומאפשרת ניצול מקסימלי של כלל בית העסק בכל ימות השנה.

למעשה, הסגירה תוחמת את שטחו של בית העסק ויוצרת אזור ישיבה נעים וחמים ללקוחות, או הגנה על אזור אחסון גם בימי הגשם.

 

סוגי סגירות חורף

קיים מגוון רחב של סגירות לחורף, משכך, כל בעל עסק יכול להתאים לעצמו את סוג הסגירה האידאלי עבורו. את סוגי הסגירות ניתן לחלק לשניים, סגירה זמנית וסגירה קבועה.

סגירת חורף זמנית מורכבת על ידי סוככים שונים. בשל היות הסגירה זמנית, יש להרכיב, בנוסף לסוכך, מנגנון הפעלה. בשוק קיימים שני סוגי מנגנונים, הן חשמלי והן ידני. כמו כן, ישנה אפשרות לבניית סגירת חורף קבועה, שאינה ניתנת לפירוק, אשר נעשית על ידי התקנה של סוככים קבועים.

 

החומרים

לרוב, סגירת החורף מורכבת משלד העשוי עץ, מתכת או פלדה, שניתן להרכיבם ולפרקם. את השלד אפשר לכסות במספר סוגי חומרים בהם זכוכית, בד, סוככים ועוד.

 

זכוכית

הבחירה בסגירת זכוכית הפכה פופולארית יותר בשנים האחרונות. בחירה זו אומנם יקרה יותר, אך היא בחירה דקורטיבית. הזכוכית מקנה הרגשה של המשכיות החלל ושל הגדלתו.

 

בד

הבחירה בסגירה על ידי בד לרוב זולה יותר. הבחירה בסגירת בד, מאפשרת את בחירת הקו העיצובי והתאמתו לפנים חלל העסק. כמו כן, ניתן ליצור פתחים וחלונות. בבחירת הבד עלינו לשים דגש על בד עמיד בפני רוחות וגשמים.

 

סוכך

בעת התקנת הסוכך ניתן לבחור בסוג המנגנון אותו אנו רוצים. ניתן לבחור הן במנגנון ידני והן במנגנון חשמלי. סגירת חורף על ידי סוכך תבוצע בשילוב זרועות העשויות אלומיניום ושמשונית אטומות ועמידות בפני רוחות וגשמים.

 

אז, כמה זה עולה לנו?

המחיר הוא מרכיב עיקרי בבחירת החברה שתבצע את עבודת הסגירה, וכן בבחירת סוג הסגירה והחומר ממנו היא עשויה. משכך, נעבור למרכיבים אשר קובעים את מחיר העבודה הכולל.

ראשית, תלוי המחיר במגוון פרמטרים שונים, הקשורים לסגירה עצמה. בין היתר, יילקח בחשבון תא שטח אותו אנו מעוניינים לסגור, שימוש במנגנון ידני או חשמלי, החומר ממנו עשויה הסגירה וכן האם הסגירה זמנית או קבועה.

שנית, יילקח בחשבון עלות ביצוע העבודה עצמה והנגישות לביצוע העבודה. כמו כן, פרמטר נוסף המשפיע על עלות הסגירה הוא אם המבנה מקורה, המייתר את הצורך בבניית גג. באם יש צורך בבניית גג, ידרשו חומרים נוספים וכן העבודה תיקח יותר זמן.

 

חשוב לזכור – בשביל להכניס, צריך להוציא

כדאי גם לזכור כי זו השקעה המחזירה את עצמה כלכלית, זאת מפני שבימי החורף תוכלו לנצל את החלל שבחוץ.

 

פינת ישיבה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם