כמה עולה מערכת זיהוי קול לעסק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם גם אתם תמיד רציתם להתקדם לשירות 24\7, אם גם לכם חשוב סטנדרט שירות גבוה, אחיד ומקצועי, אם גם לכם נמאס לפתור ריבים בין נציגי השירות שלכם והלקוחות שלכם, אם גם אתם רוצים לחסוך עלויות מיותרות של נציגי לקוחות ולבטל את זמני ההמתנה הגעתם למקום הנכון!

 

איך מערכת זיהוי קולית משפרת את העסק שלכם?

מערכת זיהוי קולי היא מוצר שיכולה לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה באמצעות תכנות של בוט קולי, אפשר לתת מענה מהיר וללא המתנה בכלל ללקוחות שלכם. המערכת מבינה מה הלקוח אומר ומפנה אותו לשלב הבא. היא גם יודעת לגבות תשלום, לבטל תורים, לעדכן סטטוס תקלה וכו'. המערכת הזו מתפקדת מעולה במספר רב של עסקים עם צרכים שונים ופעולות שונות ועל כן היא הפתרון המושלם למענה אנושי.

 

בדקנו ומצאנו: מתי הלקוחות עושים שיחות טלפון לרכישה\ בדיקת סטטוס\ קביעת תורים וכו'?

בדקנו את הנתון הבא בשביל להבין האם מערכת הזיהוי הקולי שלנו היא הפתרון הכי יעיל במצבים שבהם הלקוחות שלכם מתקשרים אליכם.
התשובה לשאלה שבכותרת היא: באוטו. וזה מסביר למה ללקוח הרבה יותר נוח לתקשר עם המערכת באמצעות דיבור ולא באמצעות לחיצה על לחצני המספרים שעל המסך.
מעבר לכך שהמערכת הרבה יותר בטיחותית ללקוחות שלכם, היא גם ללא המתנה! כך שהחיסרון היחידי שלה הוא בעצם העובדה שהיא לא "תעביר" ללקוחות שלכם את כל הנסיעה. השיחה יכולה להיות קצרה ועניינית או אדיבה וסבלנית.

 

מה הכוונה כשאנחנו אומרים "בוט קולי"?

אל תתנו למילה "בוט" להכניס אתכם לקונוטציה שלילית. אנחנו יודעים, יש מערכות שעושות שימוש לא מקצועי ולא מהודק של הבוט ועל כן רק עושות את הפעולה ההפוכה אצל לקוחות. במקום להקל עליהם ולתת להם פתרון מידי, קצר ויעיל הן פשוט "מורחות" אותם, גורמות להם להמתין ולמעשה נותנות להם הרגשה שאין להם עם מי לדבר מלבד המחשב הלא מפותח שנמצא מולם.

בוט קולי הוא מערכת אוטומטית שיודעת לזהות ו"להבין" קול, כלומר לתרגם את הנאמר אל השירות הרצוי ועל כן להעביר אותו ולתת לו מענה ממש כמו שירות לקוחות אנושי.
הבוט שלנו יודע: לגבות תשלום, להעביר למדור רלוונטי, לבטל לשנות או לדחות תורים, להזמין שירות ולהצטרף אליו, לבדוק ולעדכן סטטוס תקלה או בקשה. בקיצור: הוא יכול לעשות הכל אם רק מבינים לעומק את הצרכים והשירות של העסק והלקוחות שלו.

 

התחברות למערכות קיימות ללא צורך בהדרכת עובדים

המערכת שלנו מתופעלת בעצמה. כלומר מערכת סגורה שברוב המקרים לא צריכה התערבות אנושית. אנחנו יודעים למצוא את הפתרונות הכי טובים להטמעה שלה במערכות הקיימות שלכם ללא צורך בהדרכה או הכשרה של עובדים מהרגע שהיא נכנסת ומתחילה לתפקד בעסק שלכם.

 

לסיכום

נשמע טוב מידי מכדי להיות אמיתי? פשוט תנסו אותנו! העתיד כבר לגמרי כאן.

מגפון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם