כמה יעלו מכונת קפה ושירותי קפה לעסק שלך?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חדר הקפה הוא תחנת הדלק הסמויה של עסקים מכל סוג. שם נטענים העובדים בנוזל חם, ממכר ועתיר קפאין שמעלה את רמת הפרודוקטיביות, מגדיל את התפוקה ומטייב ביצועים מצד אנשי מקצוע בעסק מכל סוג. מכונת קפה ואביזרי קפה הם שירותי בסיס בכל משרד או בית כעסק. לקראת רכישת מוצרי קפה אנחנו כאן עם פוסט מקיף: מכונה ואביזרי קפה לעסקים – כמה זה עולה?

 

עלות מכונת קפה כפרמטר משמעותי בתהליך הבחירה

טווח מחירי מכונות הקפה הוא רחב, זאת בהתאם לשוק עתיר חברות ודגמים שמספק מגוון מכונות להפקת קפה משובח. כאן יש להתייחס לפרמטר המחיר כפילטר לבחינת שוק מוצרי הקפה ומכשור הקפה. קדימה, בואו נעשה סדר, איזו מכונה אתם צריכים לעסק שלכם?

מכונת קפה

מכונת קפה לעסק – הדרישות

מכונת קפה לעסק נדרשת להוות מכשיר קומפקטי, מעוצב, יעיל, מהיר, מתוחכם, מאסיבי ומתקדם – זאת כדי לספק מענה יעיל לצרכי העסק ולמזער למינימום את זמן ההתעסקות במכונת הקפה.

שימו לב שמחיר מכונת קפה מתקדמת מתחיל בכמה עשרות אלפי שקלים ונע אף לכיוון של עשרות אלפי שקלים במידה ומדובר במכונה מתקדמת מאוד המיועדת לעסקים גדולים.

כשאתם מגדירים תכונות ספציפיות של מכונת קפה אופטימלית עבורכם, טווח המחירים מצטמצם, כך גם בהתאם לאביזרי קפה נלווים ומוצרי קפה כגון: פולים, קפסולות וכדומה. אם נחזור לבחירת מכונת הקפה – יהיה עליכם להחליט בין מכונות הדורשות התאמה אישית ועיסוק מסוים לעומת מכונות אוטומטיות שפועלות בצורה עצמאית על פי הגדרות ניהול שהוזנו מראש.

באופן הגיוני, ככל שמכונת הקפה תהיה פונקציונלית יותר ותציע אפשרויות התאמה רבות – כך מחירה יעלה: כך לדוגמה מכונה הכוללת תוסף להקצפת חלב וכדומה.

 

תשלום חד פעמי או מתמשך?

כשמחשבים עלות של מכונת קפה חשוב להבין כי הכסף הגדול טמון דווקא בתחזוקת המכונה וברכישת המוצרים הנלווים. מכונות מבוססות קפסולות הן הבחירה היקרה יותר, עם זאת, רבים מהעסקים לא יוותרו עליה בהתאם לנוחות תפעול ומבחר טעמים משובחים ביותר.

בכל מקרה, כדי לחשב את העלות בצורה מפוקחת, יש להבין מה עלות חומרי הגלם החודשית שתידרש לצד הסכום לתשלום במועד הרכישה.

 

נחת – מכונות קפה ושירותי קפה לעסקים

חברת נחת המחזיקה ברשת בתי קפה מפורסמים בתל אביב, בהרצליה ועוד. נחת מפעילה בית קלייה אישי ומספקת לעסקים מוצרי קפה ברמה הגבוהה ביותר. החברה מתמחה בהתאמת שירותי קפה מעולים לעסקים בכל גודל וממקסמת את יכולות העבודה של העובדים באמצעות מכשור עוצמתי להכנת קפה מדויק בארומה משובחת.

מנהלים עסק? התניעו גם אתם את מערך העבודה עם מוצרי קפה מהשורה הראשונה וחומרי גלם שעברו תהליך הפקה מתוך אהבה ותשוקה לתחום. נחת – קפה לעסקים שיודעים את הסוד: בשביל לעבוד חייבים קפה טוב.

מכונת קפה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם