כמה עולה פיירול בצרפת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות ישראליות רבות המבינות את החשיבות הרבה של הרחבת הפעילות העסקית שלהן למדינות נוספות מקימות סניפים או נציגויות של החברות שלהן במדינות שונות באיחוד האירופאי. אחת מהמדינות המבוקשות ביותר באיחוד היא ללא ספק צרפת. אם אתם מבקשים להקים חברה בצרפת או הקמתם חברה בצרפת  אתם בוודאי יודעים כי ההעסקה בצרפת אינה תמיד דבר פשוט. כדי להתגבר על הבעיה הזאת ניתן להיעזר בשירותי פיירול אשר יהפכו את הניהול השוטף של החברה שלהם לכדאית ולקלה ביותר.

 

מהו פיירול?

בעשרים השנים האחרונות אוטסורסינג (Outsourcing) הייתה המילה החמה ביותר (Buzzword) בקרב חברות המעניקות שירותים בתחום משאבי האנוש או נעזרות בשירותי משאבי אנוש. כפי שרובכם בוודאי יודעים, למעשה מדובר באלוקציה של משימה כלשהיא מחברה מסוימת (המבקשת את ביצוע המשימה) לחברה אחרת (המבצעת את המשימה).

ניתן להגדיר פיירול כסוג של שיטת אוטסורסינג כאשר המשימות המועברות לביצוע על ידי חברה חיצונית הן משימות מתחום הניהול האדמיניסטרטיבי של עובדי החברה לרבות קליטת העובד, עריכת תלוש משכורת, תשלום שכר, חישוב ימי חופשה ומחלה ועוד. למעשה מדובר במעין אגף משאבי אנוש שמנוהל מחוץ לחברה השוכרת את שירותי הפיירול.

 

מדוע כדאי להשתמש בפיירול בצרפת?

צרפת ידועה בהיותה מדינה עם חוקים סוציאליים מפותחים, תאגידי עובדים חזקים ומסורת ותיקה של מחאות על רקע חברתי כלכלי שהחלו עוד בימי המהפכה הצרפתית ונמשכות עד ימינו, למשל במחאת האפודים הצהובים. העסקת עובדים במדינה כזאת עשויה להיות אתגר שכן יש חוקים רבים שיש לתת אליהם את הדעת.

כך למשל שבוע העבודה בצרפת עומד על 35 שעות והעובדים זכאים לחופשה שנתית במהלך חודשי הקיץ. מעסיקים אשר לא יצייתו לכלל חוקי העבודה עשויים לעמוד בפני סנקציות קשות וביקורת ציבורית רבה. מסיבה זאת החשיבות של ניהול העובדים בצורה נכונה היא גדולה ביותר והיעזרות בשירותי פיירול  עשויה לחסוך למעסיקים לא מנוסים בשוק העבודה המקומי של צרפת מאמצים רבים בניהול השוטף ואף ימנעו מקרים לא נעימים של טעויות שעשוית לנבוע מחוסר ניסיון עם החוק המקומי.

 

כמה עולה פיירול בצרפת?

כחלק אינטגרלי ממדינות האיחוד האירופאי צרפת נתפסת בעיני רבים כמדינה יקרה ביותר ובהתאם לכך יזמים שפותחים חברות בצרפת לרוב מצפים שניהול והעסקה של עובדים בצרפת יהיו אף הם עסק יקר. בהתבסס על הנחות אלו מעסיקים מסוימים יעדיפו להימנע מהעסקת שירותי פיירול מתוך רצון לצמצם עלויות ולהביא את הרווחיות של החברה למקסימום האפשרי.

תפיסה זאת מוטעית מכמה היבטים. ראשית, צרפת אינה יחידה מונוליטית אחת אלא ארץ גדולה ורב גונית אשר בה העלות של הקמת חברה משתנה ממקום למקום. בדומה למצב בארץ, הקמת החברה במרכז (אזור פריז ופרבריה) תהיה משמעותית יקרה יותר בהשוואה להקמת החברה באזורים יותר מרוחקים. שנית, שירותי פיירול יחסכו לכם הוצאות על מחלקת משאבי אנוש ואף ימנעו מכם צורך לשלם קנסות למדינה או פיצויים לעובדים בשל טעויות שנעשו מחוסר ניסיון.

 

אז אם אתם זקוקים לשירותי פיירול בארץ היין והבגט פנו עוד היום לחברת אדקו ישראל אשר תהפוך את חווית ההעסקה בצרפת לקלה ונעימה.

 

פיירול

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם