כמה עולה ציוד משרדי לעסקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 ציוד משרדי זה הוצאה גדולה, גם בגלל שתמיד יש צורך בציוד, וגם בגלל שתמיד מדובר בכמויות גדולות.

עולמנו אומנם מתקדם לפתרונות טכנולוגיים במקום אנאלוגיים אך אין משרד שיכול לתפקד כמו שצריך ללא נייר, עטים, שדכנים ודיו. מה שחשוב זה לדעת איך לקנות ציוד משרדי בזול.

 

השיטה למציאת כל הציוד המשרדי שתצטרכו בזול

כאמור, כשמדברים על ציוד משרדי אנחנו מדברים על כמויות ועל תכיפות גבוהה של רכישה. הפתרון לחסכון בתקציב הוא פשוט להפליא – ציוד משרדי רוכשים באתר מכלול. רכישה באינטרנט חוסכת בעלויות ומאפשרת רכישה קלה של כמויות גדולות ומגוונים מוצרים ממקום אחד. האתר מציע בנוסף שירות משלוחים עד למשרד.

 

סוגי ציוד משרדי ועלותם

  1. מקלדת ועכבר

כל משרד ושולחן עבודה כיום דורשים שימוש במחשב, ועל כן חשוב שכל עובד יהיה מצויד עם מקלדת ועכבר למחשב שעל שולחנם. מקלדות ועכברים הם חלקים מציוד שדורש חלופה בערך אחת לשנה, וזאת בגלל השימוש הרב שנעשה בהם וחוסר התחזוקה שלהם בניגוד למקלדת ועכבר פרטיים.

ניתן לרכוש מקלדות ועכברים בנפרד אך כדאי לזכור שניתן לרכוש אותם בסט במחיר משתלם יותר. מחיר סט יחיד נע בין 80 שקלים לסט זול ועד 280 לסט איכותי. כמובן שהמחיר יורד בעת רכישת כמויות, בהתאם לכמות הנרכשת.

 

  1. נייר ואביזרי מדפסת

המדפסת היא מהמכשירים המשומשים ביותר במשרד במהלך היום, מעבר למיילים ודוחות הנשלחים אלקטרונית ישנם הרבה מסמכים וחוזים עסקיים הדורשים עותקים פיזיים למען תיוק או חתימות ולכן חשוב להקפיד על מלאי גדול ונגיש בכל זמן.

חבילה של דפי A4 עולה 25 שקלים ליחידה אחת, וכך גם חבילה באותו הגודל של נייר ממוחזר אם החברה שלכם שמה דגש על איכות הסביבה. את הנייר ניתן לרכוש בארגזים וחבילות ארגזים במחירים סיטונאים.

 

  1. עטים

למען חתימות, אישורים, רשימת משימות, תזכורים ועוד נדרשים עטים. ניתן לקנות עטים מסוגים שונים במחירים שונים. עטים כדוריים עולים פחות וניתן לקנות חפיסות של 12 עטים ב – 10 שקלים.

עטים איכותיים יותר כמו עטי פיילוט עולים בסביבות ה – 50 שקלים לחבילה של 10 עטים וכמובן שהמחירים לכמויות סיטונאיות משתנים בהתאם.

 

  1. שדכנים

שדכנים יש לבחור לפי האופי של העסק, במונחים של גודל המסמכים שאיתם מתעסקים. ישנם שדכנים קטנים המתאימים ל – 6 עד 10 עמודים בגודל קומפקטי שעולים 6 שקלים ליחידה, לעומת שדכני ענק המתאימים לשידוך של עד 220 עמודים במחיר של 300 שקלים ליחידה.

כדאי לבדוק איזה סוג מתאים לעסק ואילו עובדים זקוקים לאילו שדכנים כדי לדעת מהם הכמויות הנדרשות.

 

לסיכום

ציוד משרדי צריך להיות מחושב לפי אופי העסק, גם כשמדובר בכמויות וגם כשמדובר בסוג הציוד הנדרש. כשמזמינים ציוד באינטרנט לחברה קטנה שווה לבדוק את האופציה של קנייה גדולה ומרוכזת שתוכל לשרת אתכם לאורך זמן וכך לחסוך בכסף.

כלי כתיבה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם