כך תגדילו את הרווחיות של העסק בכמה צעדים!

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המטרה העיקרית של העסק היא להרוויח. כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי יש לנקוט במספר צעדים פשוטים – על כך במאמר הבא.

 

לאילו עסקים מומלץ להגדיל רווחיות?

בין אם מדובר על עסק קטן ובין אם על עסק גדול, כל עסק מעוניין להיות רווחי. ישנם עסקים שרק החלו לפעול או כאלו שמתקשים להתנהל, עסקים שהרווחיות שלהם מדשדשת ולא מרווחים מספיק כדי לכסות את ההוצאות ולשרוד. כל אלו מחייבים ייעוץ עסקי בכל הנוגע לרווחיות. לייעוץ עסקי הכנסו עכשיו.

עסקים

האם מומלץ להוריד את המחיר כדי להרוויח?

עסקים רבים שהרווחים שלהם מזעריים נוטים לחשוב שאם יורידו את המחיר על המוצרים שהם מוכרים, יתחילו להרוויח. מדובר על מחשבה שגויה מכיוון שככל שהמחיר ירד הם יצטרכו למכור יותר על מנת להרוויח. ההמלצה שלנו היא לבצע קידום מכירות ושיווק בהתאם לחקר שוק בקרב המתחרים עם עסקים זהים. לבחון מי הוא קהל היעד שלכם ולבנות אסטרטגיות שיווקיות. כלומר, מילת המפתח היא מיתוג ולאו דווקא הוזלת מחירים.

 

השקעה בלקוחות חדשים ובלקוחות ותיקים

מומלץ לשמר את הלקוחות הוותיקים באמצעות תקשורת, מבצעים והצעות אטרקטיביות. לקוחות אלו כבר מכירים את העסק וגם אם פעם התאכזבו ממנו ניתן לתקן ולפתות אותם בהצעות שיועילו להם. מבחינת לקוחות חדשים, הפרסום והשיווק של העסק צריכים להתייעל על מנת לרכוש לקוחות פוטנציאליים. כלומר, להגדיל את קהל היעד באמצעות קידום מכירות באינטרנט, רשתות חברתיות, ווטסאפ וערוצים נוספים כמו עיתון מקומי, פליירים, סדנאות, מתן חסות באירועים קהילתיים ועוד. ההשקעה בלקוחות ותיקים וחדשים לבסוף תשתלם ותסייע להגדיל את הרווחים שלכם.

 

לצמצם עלויות בעסק

ישנן לא מעט הוצאות לעסק הכוללות שכר דירה על משרד או חנות, עובדים, שיווק, ספקים וכד'. על מנת שההכנסות יעלו על ההוצאות צריך להחליט היכן מצמצמים בהתאם לטיב העסק וצרכיו. זה יכול להיות מעבר לעבודה מהבית או למצוא משרד במקום בו השכ"ד נמוך יותר, להתמקח עם הספקים, לצמצם כוח אדם, להפריד בין חשבון העסק לחשבון העסקי על מנת שתקבלו הטבות מהבנק על חשבון עסקי, לצמצם שימוש בהוצאות של חשמל, מים וטלפון ולהשקיע בייעוץ עסקי שיסייע לכם להתחיל להרוויח.

 

לצמצם את עלויות המס

אחת הדרכים של עסק מורשה לצמצום עלויות המיסים היא להיות רשום כחברה בע"מ בתנאי שמדובר בעסק גדול. בחברה בע"מ מנצלים את הרווחים לפיתוח ולהשקעות וכך המיסוי נמוך יותר. בנוסף, חשוב לבדוק מה נחשב להוצאה מוכרת במס ולנצל זאת על מנת שהרווחים יעלו. לפיכך, רואה החשבון שלכם יוכל לסייע ולהמליץ לכם על צמצום עלויות המיסוי וקבלת הטבות שונות בהתאם לעסק. לסיכום, כאשר מקבלים ייעוץ עסקי מקצועי להגדלת הרווחים הוא כולל את כל הצעדים הללו תחת מטרייה אחת ולכן מומלץ להקדים את המאוחר ולהתחיל להרוויח.

עֵסֶק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם