כמה עולה פרסום בפריים טיים ברדיו

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם גם אתם מחפשים את הנתיב הנכון על מנת לפנות לקהל לקוחותיכם כך שגם המסר שיתקבל, לגבי בית העסק שלכם, יהיה קליט, כיפי ואפילו זכיר, אך אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מבזבזים מאות אלפי שקלים על משבצת קטנה בטלוויזיה בין תכניות באמצע היום שבהן אף אחד לא צופה, האם חשבתם על דרך אחרת, למשל בצורת הרדיו? כל הפרטים בפנים.

 

אם יש משהו שאנשי הפרסום, ובכלל אנשי עסקים, הבינו שתופס הוא שככל שיפמפמו באוזנינו יותר על בית עסק, בין אם זה דרך ג'ינגל קליט, פרסומת מצחיקה וזכירה או אפילו בצורת טריק פרסומי ברשתות החברתיות – זה יעבוד. אנו מחפשים את הערך המוסף בכל צורת פרסום וכשזה טוב, זה פשוט שווה את ההשקעה שבית העסק עושה על מנת להוציא את המהלך הזה לפועל. מה אם היינו אומרים לך שהטלוויזיה היא לא הדרך הטובה היחידה לפנות לקהל לקוחותיכם ודווקא כדאי לכם לחשוב אולי על הרדיו; אותו מכשיר שמלווה אותנו בנסיעות שלנו ברכב, בין אם זה בשעות הפקקים שאין לנו לאן לברוח, ג'ינגל פרסומי שמושמע אחרי השיר האהוב שלנו ולא בהכרח גורם לנו לזפזף לתחנה הבאה – בסופו של דבר, כולנו פונים לרדיו, וזה אחלה מקור לתפוס את תשומת הלב של קהל גדול, פוטנציאלי של לקוחות קשובים. בין אם זה בהיסח דעת, או בין אם זה דרך מקבץ פרסומות, הרדיו שם ואנו מחכים בקוצר רוח עד שהמוזיקה מתחילה לבקוע ממנו.

 

כמה זה עולה לי?


אין ספק שכאשר אנו מדברים על פרסום ברדיו, מדובר על מחירים נמוכים בהרבה מאלה המוצעים על משבת פרסומית בטלוויזיה. גם פה יש עניין של משבצת של תכניות מושמעות יותר ופחות, מבחינת שעות האזנה, אבל בגדול, מדובר בקהל לא פחות גדול מהצופים בטלוויזיה – בייחוד כשפחות אנשים צופים בפריים טיים ורק מחכים להתחיל את התכנית מאוחר יותר על מנת לזפזף ברפרוף קל על הפרסומות. ברדיו, המצב הוא לא כך – ניתן להסתכל על הקהל כקהל שבוי – אין לו לאן ללכת ולאן לזפזף, בייחוד כאשר רוב התכניות הרדיופוניות יוצאות להפסקה בערך באותו הזמן.

רדיו

 

מה מפרסמים ברדיו?

תוכלו למצוא המון בתי עסק שמוצאים את הרדיו כמקום נהדר לפרסום; משתלות בצדי הדרך, חברות ענק כמו איקאה או מחסני תאורה, ביגוד או אפילו בתחום התחבורה כמו למשל בצורת חברה של מיניבוס בחולון שמחפשת להגדיל את ההזמנות שלה דרך הצעת שירות אדיב, אמין ובעיקר – מחירים הוגנים. אנשים הפנימו כי דרך הרדיו יש המון לקוחות פוטנציאליים שאליהם ניתן לפנות, ודרך ההבנה הזאת, המון בתי עסק מוצאים את הנישה שלהם במטרה להנגיש ללקוחות השומעים, המעביר את זמנו בדרך הביתה, את השירות של בית העסק שלהם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם