כל מה שרציתם לדעת על מרכזיה מבוססת ענן לעסקים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרבה עסקים היום משתמשים במרכזיה מבוססת ענן בעסק שלהם אבל האם הם באמת בדקו את כל מה שצריך לדעת לפני שמכניסים מרכזיה מבוססת ענן לעסקים? כל הפרטים בהמשך המאמר

 

מה זה בכלל מרכזיית תקשורת

מרכזיית תקשורת היא למעשה מרכזת בתוכה את כל התקשורת של העסק על כל המשתמע מכך (אינטרנט, טלפון, סליקה ועוד). מרכזיית התקשורת בעבר הייתה מתנהלת עם בני אדם פיזיים שהיו יושבים ומתעסקים בכל הקשור בתחום. כיום בעולם המודרני החליפו את האנשים שהיו עובדים בתחום לענן המרכז אוטומטית ובאופן יעיל את כל הקשור לתקשורת בעסק שלכם.

 

מה השירותים שענן נותן לעסק שלכם?

לענן מספר שירותים מרכזיים שבזכותם הוא מסייע לעסקים ומקל על הניהול שלהם –

  1. אחסון כל האתרים של העסק שלכם וסנכרון מידע.
  2. גיבוי קבצים בענן בצורה אוטומטית מכוונת לפי בחירתכם.
  3. מייל בענן ייתן לכם את אופציה לפתוח את המייל של העסק מכל מקום ולא רק מהמחשבים של העסק
  4. מרכזייה בענן של הטלפון שתשמור עבורכם מספרי טלפון, תקליט שיחות ותגבה את קבצי ההקלטה.
  5. גיבוי תמידי ואוטומטי למחשבים שלכם (כך תוכלו להיות בטוחים ורגועים שגם אם ייגנבו או ייהרסו המחשבים תוכלו לפתוח מחדש את כל הרלוונטי לעסק שלכם בזכות הענן).

 

היתרונות של הענן

הענן הוא בעצם מקום ברשת בו התכנים שלכם כולם מוגנים ומאובטחים ויחד עם זאת נשמרים לתמיד או עד שתחליטו למחוק אותם בעת הצורך. לא משנה מה תעשו וכמה מחשבים תחליפו התוכן יישאר בענן כל עוד הוא אינו נמחק ממנו על ידכם וזה היתרון הכי גדול של הענן כיום. הענן נותן לכם גיבוי לשרתים שלכם ולכל מה שהכי חשוב לעסק שלכם כך שלא משנה מה יקרה תמיד תוכלו לפתוח את יום העבודה בהמשכיות רציפה מיום העסקים הקודם לו.

 

חיסכון בכסף

בזכות מרכזייה המבוססת על ענן לעסקים, בעלי עסקים רבים חוסכים כסף על המחלקה האנושית שתבצע את שמירת המידע הרלוונטי (פרטי אשראי או לקוח, הקלטות שיחות ועוד) וחוסכים את המשכורות של כל אותם אנשים שהיו אמורים לעבוד בזכות המעבר למרכזייה המבוססת על ענן שמבצעת את כל העבודה הזו באופן אוטומטי ויעיל יותר מבלי לפספס דבר ומבלי שתצטרכו לבדוק האם היא קלטה או עבדה.

 

לסיכום

מרכזיה בענן היא דבר מאוד יעיל וחשוב לעסקים. בזכות מרכזייה מבוססת ענן תוכלו להבטיח את חיי הנצח של העסק שלכם ואת ביטחון המידע השמור במרכזייה. התוכן ייכנס לענן באופן אוטומטי וללא כל תקלות. ברגע שתקנו לעסק שלכם מרכזייה מבוססת ענן תקנו לעצמכם הרבה שקט נפשי, חיסכון בכסף וביטחון של מידע רגיש (כמו פרטי אשראי של לקוחות שונים קבועים או שלא, כתובות ועוד.)

מֶרכָּזִיָה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם