MONEY TALKS: כמה עולה עיצוב לוגו לעסק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חיפוש זריז בגוגל של צמד המילים "עיצוב לוגו" יפרוש בפניכם מגוון רחב של תוצאות – מעצבים גרפיים פרילאנסרים, סטודיו'ז לעיצוב גרפי ומשרדי פרסום גדולים, המציעים את שירותיהם במאות ועד אלפי שקלים ללוגו בודד. בנוסף, ניתן למצוא אנשים שיעצבו עבורכם לוגו ב5 דולר באתר FIVERR או ליצור לוגו אוטומטי בחינם לגמרי. מה ההבדל? ומה הכי כדאי?

מקבלים את מה שמשלמים עבורו, כמו כל דבר בחיים.

בשוק הנדל"ן לדוגמה, אם נחפש בית חדש, לאחר תחקיר קצרצר נגלה דירות יוקרה במיליוני שקלים לצד דירות בכמה מאות אלפים. זה לא מפתיע, מפני שאנו מבינים שקיים מגוון רחב של מצבים ואפשרויות בכל בית או דירה.

אמנם, לכל הבתים והדירות תפקיד זהה- לספק קורת גג, אבל בכל בית ישנם פרמטרים שונים המשפיעים על שווי הבית והמחיר. אותו דבר בעולם עיצוב הלוגואים: ישנם מאות אלפי מעצבים גרפיים בעולם, אך לכל אחד מהם יכולות שונות, רמת יצירתיות ומעוף שונה, ניסיון מקצועי שונה ותמורה שונה למחיר שהוא קובע. ולמרות זאת, כמו בשוק הנדל"ן, כל הלוגואים ממלאים את אותו התפקיד: לסמל ולייצג את המותג העומד מאחוריהם.

בדומה לעסקת נדל"ן, עליכם להחליט על התקציב שאתם מוכנים להשקיע – האם אתם מחפשים וילה יוקרתית בסביון או דירה קטנה בקריית גת? מה אתם יכולים להרשות לעצמכם? מה תהיה ההשקעה הטובה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך?

אותו הדבר בעיצוב הלוגו: כמה שווה המותג שלכם? כמה אתם מוכנים להשקיע בנראות שלו? מה הוא צריך לייצג? שאלות אלה, שרק אתם יכולים לענות עליהן, יעזרו לכם להחליט על מי להטיל את משימת העיצוב.

לוגו לחסרת תעופה

איך מוצאים לוגו איכותי במחיר טוב?

התשובה הכי טובה לשאלה הזאת היא…פשוט לחפש. כמה שיותר. סרקו את השוק לאורכו ולרוחבו, קבלו הצעות מחיר ממעצבים, משרדי פרסום וסטודיואים שונים, ובדקו מי יכול להציע לכם את העסקה המשתלמת ביותר.

בנוסף, חשוב לברר לגבי הניסיון המקצועי של מי שאתם בודקים- בקשו לראות תיק עבודות קודמות, ובררו לגבי לקוחות קודמים שלהם כדי לקבל מהם משוב על החוויה שלהם עם המעצב.
לאחר שבדקתם, ביררתם, השוויתם וקיבלתם לפחות 5 הצעות מחיר, בחרו במעצב או הסטודיו שהציעו לכם את החבילה המשתלמת ביותר לכם, בה תקבלו את התמורה המקסימלית למחיר ותוצאה איכותית ומקצועית.

אז למה אתם מחכים? לכו חפשו מי יעצב לכם 😉

רוצים גם אתם עיצוב לוגו כמו של הגדולים?

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנטי Interload מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה בInterload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, חפשו אותנו בגוגל וצרו קשר עוד היום 🙂

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם