כמה עולה להוציא ויזה לקמבודיה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אזרח ישראלי שמעוניין להיכנס לתוך קמבודיה, נדרש להוציא ויזה מבעוד מועד שתאפשר לו להיכנס אל המדינה ולשהות בה. אם אתם מתכננים טיסה לקמבודיה בזמן הקרוב, חשוב שתדעו שאין צורך לצאת מהבית כדי לקבל את הויזה הזו. אנחנו כאן כדי להסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על הוצאת ויזה לקמבודיה, וכמה בדיוק זה הולך לעלות לכם.

 

ויזה לקמבודיה

ויזה לקמבודיה, כמו ויזות במדינות אחרות, היא מסמך שמאפשר לכם להיכנס אל המדינה ולשהות בה. הויזה היא למעשה אשרת כניסה ושהייה, והיא נועדה לאפשר לרשויות המדינה שמנפיקה אותה לבצע בקרה מתאימה על הנכנסים והיוצאים מהמדינה.

 

ויזת תיירים

הויזות נבדלות זו מזו במטרה שלשמה המדינה מנפיקה אותן. במדינות רבות הויזה הקלאסית הידועה בתור ויזת תיירים נועדה רק למטרות תיירות ואילו עבור מי שמעוניין לעשות עסקים במדינה יש צורך להוציא ויזה אחרת. גם בקמבודיה החלוקה הזו קיימת, ויש לכך כמה משמעויות. הדבר הראשון שכדאי לדעת הוא שקמבודיה מאפשרת לכם בתור תיירים לקבל את הויזה דרך האינטרנט.

 

מחיר וזמן עבודה

המחיר לויזה כזו דרך הרשת הוא 200 ₪. בדרך כלל הויזה תהיה מוכנה עבורכם לאחר פחות משבוע עבודה, והיא מאפשרת לכם לשהות בקמבודיה חודש ימים. התוקף של הויזה הוא למשך שלושה חודשים מהרגע שהוצאתם אותה, ולכן הקפידו להוציא אותה בזמן שלא יהיה מוקדם מידי לתאריך הטיול שלכם. עם זאת, לא כדאי לחכות עם הויזה לרגע האחרון כדי למנוע תקלות בלתי צפויות.

 

מעברי גבול שונים

לויזה שאותה מקבלים דרך האינטרנט יש נתון שאתם חייבים לדעת והוא שהיא לא מאפשרת לכם להיכנס לקמבודיה דרך כל אחד ממעברי הגבול. ישנם מספר מעברי גבול ספציפיים שדרכם תוכלו להיכנס בעזרת הויזה הזו, ולכן בדקו מראש דרך איפה בדיוק אתם הולכים להיכנס למדינה כדי לא למצוא את עצמכם במצב שבו הויזה שלכם לא מועילה לכם.

 

ויזת עסקים

עבור מי שמעוניין להגיע לקמבודיה ולא לשם תיירות, יש צורך לפנות אל השגרירות בתל אביב כדי לקבל פרטים נוספים. בכל מקרה, ויזת תיירים לא מאפשרת לכם שהייה למטרות כאלו בקמבודיה.

 

איך מקבלים את הויזה בפועל

התהליך של הנפקת הויזה הוא תהליך פשוט מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר ולמלא את הפרטים שלכם בצירוף של דרכון בתוקף וכתובת דואר אלקטרוני רלוונטית. אם לא תהיינה בעיות חריגות במיוחד, בתוך כמה ימים תקבלו לכתובת המייל שהזנתם את אשרת הכניסה שלכם לקמבודיה.

 

לסיכום

הוצאה של ויזת תיירים לקמבודיה היא תהליך פשוט שלא צריך לקחת לכם יותר מכמה ימים. בתמורה לתשלום של 200 ₪ תוכלו להגיש את הבקשה לויזה דרך הרשת בלי לצאת מהבית. ברוב המקרים לאחר כ3 עד 4 ימים תקבלו לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם את אשרת הכניסה לקמבודיה.

כרטיס טיסה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם