כמה עולה ייעוץ של רואה חשבון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רובנו שמענו לא פעם על רואי חשבון בהקשרים שונים, אך עדיין לרוב אנחנו לא יודעים עד הסוף מהו תפקידו ומתי יכול להיות שנצטרך את שירותיו. רואי חשבון הם בעלי הסמכה והבנה עמוקה בניהול כספי, וגם אם פתחנו עסק עצמאי או הפכנו לעוסק פטור, לא בהכרח יש לנו את הידע בכדי לעשות את זה בעצמנו, ולכן חשוב מאוד להיעזר במצבים כאלו ברואה חשבון, זאת ההזדמנות שלכם להבין מתי זה יוכל להיות רלוונטי עבורכם וכמה כל הסיפור הזה יעלה לכם.

 

הצורך ברואי חשבון

אם אתם שכירים, עוסקים מורשים, בלי עסק וכדומה, כנראה שתגיע השעה שתצטרכו את לקבל ייעוץ ועזרה מרואה חשבון כמו רואה חשבון רותם ליבנה, אשר יוכלו לסייע לכם בהתנהלות כספית תקינה. ההתמודדות הבירוקרטית מול הרשויות יכולה להיות די מסובכת ולא פשוטה, המון התעסקות, ולכן לנסות לעשות את זה לבד, זה יכול להיות יותר מידי.  בדיוק בשביל זה ישנם רואי חשבון ויועצים, עם היכרות מעמיקה בתחום שיוכלו לעזור.

 

הצורך ברואה חשבון

חשוב שתבינו שיש רואי וחשבון ויש יועצי מס, שני המכרים יש להם הכשרה עמוקה בתחום המיסים, אך לרואה חשבון יש סמכויות רבות נוספות. לדוגמא, אישור דוחות תקופתיים עבור חברות, או עריכת ביקורות בחברות הלקוח. לכן, בדרך כלל יועצי מס יעבדו עם שכירים וחברות קטנות, ורואי חשבום יעבדו לרוב עם חברות בע״מ. אז בכדי לדעת מתי צריך לפנות לרואה חשבון, תצטרכו להבין מה הצורך שלכם מבחינת הסיוע ולפנות בהתאמה.

 

מתי שכיר יצטרך רואה חשבון

יש הרבה עובדים שכירים שלא יודעים על הזכאות שלהם לקבלת החזרי מס, או לא מודעים לגובה ההחזר אשר מגיע להם. בנוסף לכך, במידה וירצו לממש את הזכאות שלהם, הם עלולים להיתקל בקשיים שונים אל מול רשויות המס. רואי חשבון יכולים לברר את העניים בשבילכם, מהיכרות והבנה שיש להם בנושא, ביכולתם לעזור לוודא שאותו שכיר יקבל בדיוק את ההחזר שמגיע לו בלי בעיות וקשיים בדרך.

 

כמה עולה ייעוץ של רואה חשבון

בדרך כלל רואי חשבון לוקחים שכר טרחה חודשי, זאת עבור עבודה כללית שונות של הניהול של החשבונות, ובנוסף לכך שכר עבור הדוחות השנתיים. תמיד כשאי לאול את רואה החשבון מה נכלל במחיר החודשי וכמה תעלה כל תוספת של פתיחת תיק, עריכת הדוחות ועוד. העלות החודשית יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים, תלוי בהיקף העבודה שתצטרכו.

 

לסיכום

לרואי חשבון יש ידע רב שיסייע לכם מול הרשויות, כמו ייעוץ בכל מה שקשור להקמת עסק עצמאי , מילוי דוחות שנתיים, הכנת משכורות וכדומה. מדובר בנושא מורכז שמצריך ניסיון והבנה נרחבת, לכן יש חשיבות רבה בכך שתדאגו לקבלת הסיוע והייעוץ הרלוונטי שילוו אתכם בתהליכים רבים מול הרשויות וידאגו לעשות עבורכם הרבה מהעבודה שאתם לא בקיעים בה ולא תדעו לעשות אותה בצורה מיטבית.

מחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם