כמה עולה מתנות להציג לעובדים מספר אופציות למתנות לחג

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החג מתקרב? מעוניינים להעניק מתנות לעובדים שלכם? איך תעשו את זה בצורה מושלמת? כמה עולות המתנות? ומהי הדרך האידיאלית להעניק אותם? כאן תמצאו את התשובות.

מדוע חשוב להעניק מתנות חג לעובדים?

כידוע, העובדים בחברה הם המשאב החשוב ביותר הנמצא בה. קידום העסק תלוי פעמים רבות ברווחה, שביעות הרצון ממקום העבודה, יחסי עבודת הצוות, היחסים עם הבוס, השכר, תחושת המשמעות, השייכות והצמיחה ובשאר התחושות השונות של העובדים, המשפיעות על איכות העבודה, המוטיבציה וההישארות במקום העבודה.

מאחר ועובדים איכותיים הם מצרך חיוני, כל בעל עסק חכם לא יפספס הזדמנויות להעניק להם ולהזכיר על הדרך את ההערכה שהוא חש כלפיהם. החגים מהווים הזדמנות נפלאה לעצירה, הענקת מתנה ומתן ביטוי לתחושות אלו.

כמה עולות המתנות?

בחירה של מתנות לעובדים תלויה בתקציב החברה, חשוב ביותר להיצמד לתקציב כדי לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. קשה להגדיר טווח תקציב כי הוא רחב ביותר ונע בין שקלים בודדים למאות שקלים. הגורמים המשפיעים על טווח התקציב הם:

  • תקציב החברה
  • כמות העובדים שיש בחברה

לאור נתונים אלו, חשוב ביותר לבצע בדיקה מקדימה לפני שלב הרכישה. במהלכה חשוב לבדוק מהו המחיר המקסימלי למתנה אותו ניתן להשקיע ובכמה מתנות מדובר. אבל באופן בו נתונים אלו לא יפגעו באיכות המתנה ולמרות מגבלות התקציב (אם ישנן) היא תישאר מקורית, מרגשת, מפתיעה ומכובדת שתיתן תחושה טובה לכל עובד.

מאחר וזו משימה לא פשוטה וקשה לצלוח אותה, מומלץ לפנות לחברה המציעה מתנות לעובדים שתסייע לכם בתהליך הבחירה וההתאמה לפי כל הפרמטרים.

איך בוחרים מתנות לעובדים?

בדרך כלל, תהיה אחראית על התחום מחלקת הרווחה של הארגון. בחברות קטנות ייתכן מצב שבעל החברה בעצמו ייקח את המשימה על כתפיו. בתקופתנו, בגלל השפע המודרני, לא מדובר במשימה פשוטה כי המגוון עצום וישנן אפשרויות אינסופיות למתנות. כמובן שחשוב גם לגוון מידי שנה בחירת המתנה ולהעניק מתנה משמחת ואיכותית.

הדרך האידיאלית: לתת מספר אופציות לבחירה

שיטה מוצלחת ביותר המקובלת בשנים האחרונות היא לתת כמה אופציות של מתנות ולהעניק לעובדים את אפשרות הבחירה במתנה המתאימה להם במיוחד. זוהי דרך נהדרת להבטיח את שביעות הרצון של כולם. ניתן לבחור באופציות מתחומים שונים. דוגמאות:

  • מתנה הקשורה לכלי בית.
  • מתנה הקשורה לציוד קמפינג
  • מתנה הקשורה לעציצים ופרחים

וכמובן ישנם עוד המון רעיונות.

יש לבדוק שהמתנות מהתחומים השונים עולות פחות או יותר אותו דבר ואינן חורגות מהתקציב שאותו הקדשתם למתנה.

לסיכום

הענקת מתנות חג לעובדים היא הכרחית ליצירת תחושה טובה בקרב העובדים וממילא היא תתרום לאווירה טובה בעסק ולקידום שלו. מחיר המתנות משתנה ביותר (בין שקלים בודדים למאות שקלים) והוא תלוי בנתוני החברה. מומלץ לבצע בדיקה מעמיקה קודם הרכישה ולהיעזר בחברה המציעה מתנות לעובדים, כדי לרכוש את המתנה המושלמת לעובד מתוך התחשבות בתקציב. השיטה האידיאלית להענקת המתנה היא לתת לעובדים מספר אפשרויות בחירה בטווח התקציב הנתון וכך כל עובד יבחר את המתנה המושלמת עבורו.

מתנה לחג
מתנה לחג
אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם