כמה עולה סיור שוק בלונדון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

אם אתם מתכננים חופשה בבירת אנגליה ורוצים להכיר את לונדון האמיתית – השווקים של העיר קוראים לכם. מדובר באפשרות ייחודית להכיר את המקומיים, ליהנות מאווירה צבעונית ולטעום מאכלים שלא תמצאו במסעדות המפונפנות. שנצא לדרך? לפניכם הטיפים הכי שווים לסיור שוק בעיר המעניינת בעולם.

 

סיור שוק בלונדון – מה זה אומר?

אם אתם מתעניינים בסצנת שווקים בלונדון – יש לא מעט כאלה ואף אחד לא דומה למשנהו. לכן, סיור זו דרך מעולה להכיר כל אחד מהם לעומק, לחוש את האווירה, ליהנות מהריחות ולמצוא מציאות משמחות ומזכרות מיוחדות שלא הייתם מגלים אם הייתם מבקרים שם לבדכם.

 

כמה זה עולה?

יש סיורים שונים ולכל אחד אופי משלו ולכן גם התמחור שונה. ישנם סיורי כובע שהתמורה להם היא הטיפ שתתנו בסוף הסיור, לצד סיורים עם תשלום קבוע מראש.

ובכל זאת – תשלום ממוצע לסיור של כ-2.5 שעות בעברית, יעלה 50 פאונד למשתתף והוא כולל טעימות מפתיעות ואנקדוטות מרתקות מפי לונדוני אמיתי.

 

השווקים הכי שווים בלונדון

יש המון שווקים ברחבי העיר והבחירה קשה מנשוא, אבל אם אנחנו חייבים לבחור כמה מומלצים, הנה הם לפניכם:

 

קמדן מרקט – Camden Market

אחד השווקים המפורסמים בלונדון אשר פתוח מדי יום בשעות 11:00-18:00 ואם תשאלו אותנו, ההיי-לייט שלו זו בכלל האווירה המשכרת. בנוסף לאווירה מדהימה, השוק מציע הכל מהכל – ביגוד, מזכרות, אמנות, אוכל ועוד ועוד.

קובנט גרדן

קובנט גרדן – Covent Garden

רעבים? זה המקום להגיע אליו וליהנות מאוכל מעולה ומוסיקה סוחפת! השוק פתוח מדי יום בשעות 10:00-19:30 ומרכז מסעדות מדהימות, דוכני אוכל משובחים, חנויות מזון בהן תוכלו לרכוש חומרי גלם ותבלינים, מזכרות עבודת יד ותוצרת חקלאית טריה.

 

דוכס יורק – Duke Of York Market

אם אתם מתקשים לבחור איפה לאכול, כאן תוכלו למצוא למעלה מ-50 דוכני מזון בהם טעמים חובקי עולם, ריחות משכרים ותפריט אלכוהולי מפתיע. טעימות זה לגמרי שם המשחק, אך כדאי לתזמן את הביקור היטב כי השוק פתוח בימי שבת בלבד.

 

ספיטלפילדס מרקט – Spitalfields Market

מדי יום בשעות 10:00-18:00 השוק המיוחד הזה פותח את שעריו ומציע למבקרים שילוב מופלא בין קולינריה מעולה, עתיקות, חנויות מעצבים ועוד. מתלבטים בין אוכל עממי למסעדות גורמה? כאן יש הכל מהכל, אז תשמרו מקום בבטן.

 

גריניץ' מרקט – Greenwich Market

אם אתם מסוג האנשים שיכולים לבלות שעות בשוק פשפשים – השוק הזה תפור עליכם. עתיקות, חפצי אמנות מיוחדים, ריהוט וינטג' והפתעות נוספות. רק שימו לב שאמנם השוק פתוח מדי יום בשעות 10:00-17:00 אך הדוכנים השווים באמת עושים הופעת אורח בסופ"ש בלבד.

לסיכום, השווקים של לונדון הם משהו מיוחד ואפשר לסייר בהם לגמרי לבד או עם מדריך מקומי שיקח אתכם לנקודות המעניינות ביותר, במחיר שבהחלט שווה את ההשקעה.

לונדון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם