כמה עולה אייפון 14?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברת אפל נחשבת כיום לענקית הטכנולוגיה המובילה בעולם. היא שווה הרבה מאוד כסף, ולא מפסיקה לחדש ולייצר עוד מוצרים מתוחכמים שמקלים עלינו את החיים. אחד המוצרים הראשונים של אפל, וזה שכנראה מזוהה איתה בצורה הכי ברורה, הוא כמובן האייפון. לפני יותר מ- 15 שנה הושק הדגם הראשון בסדרת האייפון, ואפשר לומר בשקט שהוא שינה את העולם.

מאז עברו הרבה מאוד שנים, אבל חברת אפל ממשיכה להוציא דגמים מתקדמים וחדשים של אייפון. כל מי שקנה אייפון כבר לא יכול לחזור אחורה, כי זה מכשיר ברמה אחרת. הוא אמנם יקר יותר ממכשירים אחרים, אך אורך החיים המשמעותי שלו, הביצועים, האיכות, והנוחות, פשוט שווים כל שקל. אם גם אתם מעריצי אייפון נלהבים שרוצים להשתדרג, כדאי שתקראו את ההשוואה שהכנו כאן בשבילכם בין אייפון 13 לאייפון 14.

 

מצלמות

הפער הכי משמעותי בין iphone 13, למכשיר הבא בסדרה, iphone 14, טמון ללא ספק בעולם המצלמות. מערך המצלמות נראה אמנם זהה ממבט ראשון, אבל המפרט הטכני שונה לחלוטין. בעוד שבשני המכשירים למצלמה הראשית יש 12 מגה פיקסל, באייפון 14 יש צמצם טוב יותר, ותוכנה משוכללת יותר שמשפרת את איכות התמונות גם כאשר התמונה צולמה בתנאי תאורה גרועים.

גם צילום הווידיאו באייפון 14 איכותי יותר, ויש בו אופציה לצילום במצב פעולה כך שהסרטונים יצאו יציבים יותר. גם בגזרת המצלמה הקדמית האייפון 14 נהנה מיתרון.

מצלמות

טעינה וסוללה

אין ספק שאחת הנקודות הכאובות ביותר מבחינתם של משתמשי האייפון היא הסוללה הידועה לשמצה שנגמרת מהר מאוד. אז באפל עבדו על זה, והאייפון 14 מגיע עם סוללה חזקה מאוד. היא מאפשרת לכם צפייה בווידיאו לזמן של 20 שעות. האייפון 13 לעומתו מחזיק מעמד שעה פחות. גם בתחום הטעינה יש בשורה, האייפון 14 תומך בטעינה מהירה, ותוך 30 דקות תוכלו להטעין את הסוללה מ- 0 ל- 50 אחוז.

 

נראות חיצונית

מבחינת הנראות, שני המכשירים הללו נראים דומים מאוד. הם בגודל כמעט זהה, במשקל שלהם יש פער של גרם אחד בסך הכל, ואפשר לומר שממבט ראשון יהיה קשה מאוד להבדיל ביניהם. גם מערך המצלמות נראה די זהה. לשני המכשירים יש שלדה מאלומיניום וזכוכית בגב על מנת לאפשר הטענה אלחוטית. רק מבחינת הצבע יש הבדל, כאשר את האייפון 13 ניתן להשיג גם בצבע ירוק.

מכשירים נראים

כמה עולה אייפון 14?

כמו כל ישראלי טוב, אנו מניחים שגם אותכם מה שמעניין הוא המחיר, כמה יעלה לכם התענוג הזה בסופו של דבר. אז יצאנו לחפש בשבילכם את המקום הזול ביותר להשיג בו אייפון. בחנות אידיגיטל תוכלו להשיג אייפון 14 במחיר של החל מכ- 3,550 ₪ בלבד.

 

סיכום

אייפון 14 הוא מכשיר הדגל של יצרנית המכשירים הסלולריים הטובה בעולם, וכל מילה נוספת תהיה פשוט מיותרת.

עלות אייפון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם