כמה עולה גריינדר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, אז הגריינדר הוא חברו הטוב ביותר של המעשן. כל מי שמעשן קנאביס יודע כמה שהמכשיר הפשוט הזה נחוץ וחיוני, וכמה קשה להסתדר ולעשן בלעדיו. הגריינדר עושה בשביל המעשן את העבודה הקשה, ועוזר לו לנצל את התפרחת שברשותו באופן הכי טוב. נגמרו הימים של גזירת הפרחים עם מספריים קטנטנות או פירור הפרחים עם האצבעות.

 

אז מה זה גריינדר?

הגריינדר, או בעברית מקססה, הוא מתקן שמפרק פרחי קנאביס ומביא אותם למרקם המושלם שמאפשר לצרכן לנצל אותם בצורה המיטבית. גריינדר מתאים לעישון, אכילה, אידוי, ואפילו להכנת באנג. כל צריכת קנאביס מחייבת את טחינת הפרחים, כאשר ככל שהטחינה תתבצע בצורה טובה יותר, האוויר יזרום טוב יותר בין הפרחים והבעירה תהיה אחידה. השימוש במספריים או באצבעות על מנת למולל ולפרק את הפרחים פוגע בהם, וכמובן שהוא גם ממלא אותם בחיידקים.

מַלתָעָה

אז מהם היתרונות של הגריינדר?

לגריינדר יש כמה יתרונות משמעותיים מאוד. ראשית, הוא מונע בזבוז של חומר. שנית, הוא מסייע בשמירה על התכונות הטבעיות של הצמח. שלישית, חלק מהגריינדרים יודעים לסנן את האבקנים – החלק הכי איכותי בתפרחת לתא נפרד כך שתוכלו להשתמש בהם מתי שתרצו.

 

איך נבחר גריינדר?

כיום יש מגוון עצום של גריינדרים בשלל צבעים, צורות, גדלים, ומחומרים שונים. כולם עושים בסופו של דבר את אותה עבודה, אך לכל צרכן מתאים גריינדר אחר. הכנו לכם כאן רשימה של כמה פרמטרים שכדאי לחשוב עליהם לפני שאתם בוחרים גריינדר.

  1. החומר שממנו הגריינדר עשוי: מתכת, עץ, פלסטיק, או זהב.
  2. מספר התאים שיש בו: ככל שיש בו יותר תאים כנראה שהוא יהיה יותר פונקציונלי.
  3. גודל הגריינדר שתלוי כמובן בהרגלי הצריכה שלכם, אם אתם מעשנים בעיקר בבית תוכלו ללכת על גריינדר גדול, אבל אם אתם אנשים שנעים ונמצאים הרבה בדרכים, עדיף ללכת על גריינדר קטן וקומפקטי שנכנס לכיס.
  4. מחיר הגריינדר שצריך להתאים לתקציב שלכם.

מַלתָעָה

אז כמה גריינדר עולה?

כפי שאמרנו, יש כיום כל כך הרבה סוגים של גריינדרים, שאי אפשר לדבר על מחיר אחד כמו שיש לשקית חלב או לכיכר לחם. ניתן למצוא גריינדרים שיעלו לכם פחות מ- 10 ₪, וגם כאלה שיעלו מאות ואלפי שקלים. אם אתם צריכים עכשיו גריינדר, או שבא לכם להתפנק בגריינדר חדש, אנו ממליצים לכם להיכנס לקישור הזה puffiz.co.il. תמצאו פה מגוון רחב של גריינדרים במחירים שונים שמתאימים לכל כיס.

 

סיכום

אם אתם כבר מעשנים, תעשו לעצמכם טובה, תעשו את זה כמו שצריך. גריינדר איכותי הוא באמת לא הוצאה גדולה ביחס לתועלת ולנוחות שהוא יביא לכם. אפשר להשיג כיום גריינדרים באיכות מעולה ובעיצוב מדליק תמורת מחירים באמת מצחיקים. אז פנקו את עצמכם ואת הפרחים שלכם, וקנו גריינדר חדש.

מַלתָעָה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם