כמה עולה לעשות פינוי של דירה גדולה בת"א

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פינוי של דירה בתל אביב מתרחש בדרך כלל כאשר דירה נמכרת, ולשני הצדדים אין עניין רב בציוד שנותר בדירה. למרות זאת, הפינוי הוא לא סתם השלכה של פסולת לאשפה אלא יש צורך לבצע אותו בצורה מקצועית. כאן נספר לכם על המחיר שלו. 

 

מה כולל פינוי דירה

פינוי דירה בתל אביב נועד לאפשר לכם לפנות בבת אחת תכולה של דירה. בניגוד למעבר דירה שבו הפינוי הוא לצורך העברת הציוד, בפינוי דירה רוב התכולה אמורה ללכת לאשפה מה שמוזיל את העלות של ההובלה.

דירה כלולה

כמה זה עולה לנו

המחיר של פינוי דירה נע בסביבות ה1000 ₪, אולם כאשר אנחנו מדברים על דירות גדולות המחיר הזה יכול להכפיל ואף לשלם את עצמו. נוכחות של מעלית בבניין גם היא כמובן תשפיע על מחיר הפינוי, כך שבסופו של דבר ייתכן ופינוי של דירה גדולה יעלה לכם בין 2000 ל3000 ₪.

 

איך לארוז בצורה נכונה את הציוד

אם אתם רוצים להוזיל את עלות הפינוי, אריזה מוקדמת של הציוד יכולה להיות דבר משתלם. אריזה נכונה היא כזו שבה אתם ממיינים פריטים לפי החומר ממנו הם עשויים. מכשירי חשמל, מוצרי טקסטיל וכלי בית לא אמורים להיות ארוזים יחד. לכל אחד מהם יכול להיות יעד שונה, ולמרות שהאחריות על כך היא של חברת הפינוי, אריזה נכונה תוכל לעזור להם.

 

אל תשכחו לעבור היטב על הפריטים שלכם

הדבר הזה הוא משהו שכל מי שמפנה דירה אמור להבין, אולם לא פעם אנחנו רואים בחדשות דיווח על מי שלא הקפיד לבדוק היטב את הדירה שהוא מפנה ומצא את עצמו מאבד חפץ יקר ערך או כסף. אל תשכחו לבדוק כל חפץ שאתם מפנים וניתן לאחסן בתוכו דברים שהוא אכן ריק. אם זה מתאפשר מומלץ גם לבדוק מול מי שגר בדירה שלא קיימים דברים שהוא הסתיר בתוכה.

 

איך לבחור בעל מקצוע לפינוי דירה

בחירה של בעל מקצוע לפינוי דירה צריכה להיעשות קודם כל לפי הרמה המקצועית שלו. הדרך הטובה ביותר להבין את זה היא פשוט לקבל עליו המלצה מאדם קרוב שקיבל ממנו שירות. עוד דבר שחשוב לבדוק הוא המחיר של הפינוי, וכדי לעשות את זה עליכם פשוט לדרוש הצעת מחיר ולבדוק שהיקף השירות המוצע הוא כזה שאכן מצדיק את המחיר הזה.

 

לסיכום

פינוי של דירה הוא צורך שמתעורר מידי פעם, ובניגוד למעבר דירה קלאסי, בפינוי דירה המצב הוא שאת רוב הציוד אנחנו לא באמת צריכים. למרות זאת, חשוב לעבור היטב על תכולת הדירה כדי לא להגיע למצב שבו אתם מפנים לאשפה פריטים יקרים, חפצי ערך או אפילו כסף מזומן. עליכם לבדוק היטב מי איש המקצוע שמבצע עבורכם את הפינוי, ונסו להבין ממנו איך נכון לארוז את הציוד.

דִירָה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם