כמה עולה דיקור סיני

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעולם טיפולי הרפואה, יותר ויותר אנשים מבינים את היתרון הגדול שיש לדיקור סיני בטיפול בשלל בעיות. הדיקור אמנם לא היה מוכר במערב עד לפני כמה עשרות שנים, מה שהוביל אנשי רפואה רבים להתעלם מהראיות הרבות המצביעות על יעילותו בטיפול בשלל בעיות. אם גם אתם סובלים מבעיות רפואיות, ייתכן שהדיקור הוא מה שיעזור לכם. כאן נספר לכם על המחיר שלו. 

 

דיקור סיני

דיקור סיני היא שיטת טיפול בת אלפי שנים, שכפי שניתן להבין מהשם שלו מקורה במזרח הרחוק, בסין. בלי להיכנס יותר מידי לפרטים, חשוב להבין שיש הבדל מהותי בין דיקור סיני וטיפולים אחרים שמקורם ברפואה הזו לבין הרפואה המערבית. הרפואה המערבית מנסה לעזור לגוף לרפא את עצמו באמצעיים חיצוניים. כך אנחנו נחשפים לתרופות, זריקות, חיסונים ועוד.

מנגד, הרפואה הסינית מניחה שלגוף שלנו יש את כל מה שהוא צריך כדי לרפא את עצמו. דיקור סיני תל אביב הוא רק אחת מבין אופציות רבות שנועדו להוציא מהגוף שלכם את מה שכבר יש בו ויכול כמובן לעזור לכם בטיפול באותן בעיות.

דיקור סיני

במה ניתן לטפל

הדיקור הסיני שעליו אנחנו מדברים נועד לטפל בעיקר בבעיות אורטופדיות. בין הבעיות ניתן למנות כאבי גב, ברכיים, התכווצויות שרירים, פריצות דיסק או כאבים בכתפיים. התהליך של הטיפול כולל בדרך כלל כמה מפגשים, כאשר סגנון הטיפול משתנה ביניהם. לאחר אבחון ראשוני תבוצע התאמה של טיפול, כך שתוכלו להרגיש את השיפור במצב שלכם מהר מאוד.

במה ניתן לטפל

למי זה מתאים

הדיקור הסיני מתאים לכל אחד, וזו אולי ההוכחה הטובה ביותר ליעילות שלו. בניגוד לתרופות שעליהן יש מגבלת נטילה, ולא כל אחד יכול לקחת אותן, דיקור סיני מתאים לכל אחד, אם רק מתאימים לו את הטיפול הנכון. בנוסף, בדיקור הסיני אין כל סכנה, כך שגם אם הוא לא יעזור לכם להתגבר על הבעיה ממנה אתם סובלים, אתם לא צריכים לחשוש מכך שהוא יסב לכם נזק רפואי.

 

מחיר

אחת השאלות המרכזיות בכל הנוגע לדיקור סיני או טיפוליים דומים אחרים היא המחיר שלהם. אז כדי שתדעו מראש את המחיר עוד לפני שהתחלתם את הטיפול אנחנו כאן. עבור טיפול אחד של דיקור סיני המחיר הוא 250 ₪, ומשך הטיפול הוא בין 25 דק' לחצי שעה. אם תיקחו סדרת טיפולים המחיר שלהם יהיה נמוך יותר. מנגד, שילוב של טיפולים נוספים יחד עם הדיקור יעלה את המחיר.

 

לסיכום

דיקור סיני היא שיטת טיפול עתיקת יומין. בניגוד לרפואה המערבית שבה אנחנו מכניסים לגוף אמצעיים חיצוניים על מנת לרפא בעיות שונות, הרפואה הסינית מאמינה שהגוף שלנו מחזיק ביכולת לרפא עצמו. בדיוק במקום הזה נכנס הדיקור הסיני, כאשר המטרה שלו היא להוציא החוצה את האנרגיה שאצורה בגוף שלנו, ולאפשר לגוף להתגבר על בעיות שונות בלי שימוש באמצעיים אחרים.

כמה עולה דיקור סיני

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם