כמה עולה זר פרחים איכותי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום האהבה, יום הולדת, חג אצל המשפחה או ארוחת שישי. כמה כסף אתם אמורים להוציא כל שבוע על זר פרחים? 

 

הקדמה-

זרי פרחים הם מהמתנות הנפוצות לאירועים ומועדים. כל מהותם של הפרחים הם לקשט ולשמח והפופולריות שלהם היא נצחית וברורה. למרות הפשטות שבפרחים בחירת הזר המושלם אינה משימה פשוטה, בחירת סוג הפרח, הצבעים, מציאת זר טרי שיחזיק לאורך זמן וכמובן המחיר הם כולם מכשולים קטנים בדרך לבחירת הזר המושלם- הנה מדריך קצר על בחירת זרי פרחים במחירים אטרקטיביים.

זרי פרחים במחירים אטרקטיביים

מהו זר איכותי?

זר פרחים איכותי הוא זר טרי שיחזיק לאורך זמן באגרטל. מהרגע שקוטפים את הפרחים אורך החיים שלהם הוא מוגבל, כמובן שלכל סוג פרחים תוחלת חיים אחרת אך בעת קניית זר חפשו אחר פרחים טריים ואיכותיים. זר פרחים יעלה לכם בין 25 שקלים לפרח הזול ביותר (כמו לדוגמא הbaby’s breath שיופיע בצד הכביש) ועד ל170 שקלים לזר איכותי ומלא בפרחים יקרים כמו צבעוניים וחמניות.

 

איזה פרח כדאי לבחור?

סוג הפרחים שבו תבחרו משפיע לא רק על המראה הסופי של הזר אלא גם בתחולת החיים שלו באגרטל וגם על המחיר. הפרחים הנפוצים ביותר לזרים הם חמניות, נוריות, צבעוניים, גרברות, גיבסניות, ציפורי גן עדן וכמובן הוורדים הקלאסים.

קיימים מאות סוגי פרחים שניתן לאסוף בזרים אך חשוב להבין שלכל פרח מחיר שונה. הפרחים היקרים ביותר הם ציפורי גן עדן וסחלבים, הזולים ביותר לעומת זאת הם ה-baby’s breath והנוריות. בעת בחירת סוג הפרח התחשבו בתוחלת החיים שלו, במראה שלו ובסוג שלו. מומלץ לשאול בעדינות בתחילת הזוגיות איזה סוג פרחים בן או בת הזוג שלכם הכי אוהבים כדי לוודא שתמיד תפגעו נכון.

זרי פרחים במחירים אטרקטיביים

כיצד מזהים זר איכותי?

פרח יכול להיקטף בכל מיני שלבים של גידולו, ומהרגע שנקטף הוא במרוץ נגד השעון. הפקטור שישפיע הכי הרבה על תוחלת החיים של הפרח הוא הטיפול בו מרגע הקטיפה וגם השלב שבו הפרח נקטף. חלק מהפרחים דורשים שיקטפו אותם מעט לפני שהם סיימו להתפתח ושהם עדיין מעט סגורים כמו לדוגמא וורדים, ואת כל הפרחים מומלץ לשמור בקירור ובצל מהרגע שהם נקטפו.

פרח איכותי הוא כזה שנקטף ברגע הנכון, הועבר לדליים מקוררים ומוצלים ורק בשנייה האחרונה לפני השליחה ללקוח נאסף לזר. פרחים טריים יהיו קשים בגבעול, קרים, עומדים זקוף ולרוב בצל ובמים- למרות שהם יקרים יותר הם יחזיקו ככל הנראה הרבה יותר זמן.

 

לסיכום-

זר פרחים איכותי לרוב יהיה בסביבות ה80-150 שקלים לזר קטן וסטנדרטי, הפרחים שלו יהיו טריים ויקרים והוא ימכר במקום מוצל. כדי לוודא שאתם קונים פרחים טובים אל תתביישו לשאול את המוכר איזה פרחים קיימים בזר ומתי הם נקטפו, קנו עוד עכשיו פרחים איכותיים.

זרי פרחים במחירים אטרקטיביים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם